Hey mensen, ik ben momenteel aan het cutten.. Maar rond dit tijd van het jaar, is het gewoon echt K*T om buiten te gaan hardlopen met deze kouden winden, etc.. werkt echt zwaar demotiverend.. Dus nu vraag ik me af, ik ben bezig met me rijbewijs, en zodra ik me rijbewijs heb, ga ik ook naar een gym..
Zou het heel erg zijn om tot die tijd te stoppen met cardio, en gewoon goed gezond te gaan eten?
Weet niet of het belangrijk is, maar ik doe wel aan push ups, en resultaat is er:P
Voor ik begon> 14 Push ups
Na 2 weken> 23 Push ups
Zou ik als ik dit aanhou en steeds meer verdiep in push ups tot die tijd voor gym, uberhaupt wat ve tverliezen? zit nu op de 15-16% VP, en wil graag rond de 12-13% zitten.. Binnen enkele maanden 2-4?
Mogelijk?
Sorry als het een beetje uitebreid is.. Vind het gewoon zwaar klote dat de weersomstandigheden klote zijn om buiten cardio te doen :S
Thanks, hoop dat jullie iets motiverend te zeggen hebben! haha :P
Zou het heel erg zijn om tot die tijd te stoppen met cardio, en gewoon goed gezond te gaan eten?
Weet niet of het belangrijk is, maar ik doe wel aan push ups, en resultaat is er:P
Voor ik begon> 14 Push ups
Na 2 weken> 23 Push ups
Zou ik als ik dit aanhou en steeds meer verdiep in push ups tot die tijd voor gym, uberhaupt wat ve tverliezen? zit nu op de 15-16% VP, en wil graag rond de 12-13% zitten.. Binnen enkele maanden 2-4?
Mogelijk?
Sorry als het een beetje uitebreid is.. Vind het gewoon zwaar klote dat de weersomstandigheden klote zijn om buiten cardio te doen :S
Thanks, hoop dat jullie iets motiverend te zeggen hebben! haha :P
Comment