hoe kan dit...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoe kan dit...

Hey!

ik ben sinds 4 weken goed op gaan letten op wat ik eet, de tussen doortjes zijn allemaal geschrapt en verder drink ik alleen maar water ook sport ik 4-5 dagen in de week. De eerste kilo's gingen er echt snel af, er was ook echt resultaat te zien. maar ik heb deze week een avond flink aan het bier gezeten en aan de frituur een gezellig avondje met je vrienden iedereen kent het wel. Maar toen ik de volgende dag in de spiegel keek dacht ik echt wtf.. het leek net alsof ik al die verloren kilo's er in 1 avond weer had bij gevreten..
    is er iemand die hier een soort van verklaring voor heeft? en 1 keer zon avondje in de 4 weken kan volgens mij niet heel veel ''schade'' aanrichten. ik hoop dat iemand mij bij deze kan helpen

Thnx!

Het is geen vet wat eraan zit, maar vocht. Het lichaam is niet gewend om zo snel om te schakelen, er is alleen maar rotzooi in gegaan die avond en je lichaam kan dat niet verwerken. En dat richt dus wel zijn schade aan. Gewoon weer beginnen met trainen, en het is er zo af.

Comment

Bedankt voor je snelle en nuttige reactie!
      Had eerlijk gezegd niet verwacht dat het echt zo erg zou zijn!

Comment

Alcohol, zout...........ja, dat geeft een opgeblazen effect.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

kan water ook een opgeblazen effect geven? want als ik de hele dag water drink krijg ik ook weer een ''bollere'' buik. is dit gewoon omdat ik teveel water drink en dat het allemaal wat uitzet. Of zit er ook nog een andere reden achter?

Comment

Water en Alcohol is wel iets verschillends. Water is een lichaamseigen stof, en kan dus nuttig gebruikt worden. Ongeacht hoeveel je ervan binnenkrijgt (lees: geen absurde hoeveelheden) Alcohol richt gewoon lichte schade aan bij veel gebruik. Water geeft je een bolle buik, als je er heel veel van drinkt. Gewoon een teken dat je dus teveel hebt gedronken.

Voor de rest zal het niet zo snel vocht vasthouden als anderen dranken, of je dikker maken. Onmogelijk.

Comment

Zout+bier = vochthoofd. Is normaal .
              Ik heb nu ook wat bollere wangetjes omdat ik in het weekend weer gefaald heb.
              4 glazen wijn + gezouten nootjes is echt overkill.

Denk altijd positief. Morgen is er nog een dag . Wat ge weest is is geweest..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X