afslanken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afslanken

goede avond,

ik vroeg me af of het verstandig is voor mij om fatburners te gaan gebruiken, en zo ja welke.

ik ben 1.81
    weeg 94 kilo

ik heb een voedingschema, deze zal ook gepost worden.
    maar ik merk nog weinig verschil.
    ik volg het 5x5 stronglift programma, en voetbal ik 2 keer per week, zou ik hiernaast dan ook nog cardio moeten doen om het afvallen te stimuleren?

mijn doel is om eind juni 85 kilo te wegen, ik weet dat er dan nog een hoop moet gebeuren. maar ik heb er ook veel voor over.

graag zie ik hier wat adviezen van jullie.
    Attached Files

Ik ben er van overtuigd dat als je gewoon serieus je best doet, dat jij dat ongezonde spul niet nodig hebt.

Comment

Originally posted by monster menno View Post
      Ik ben er van overtuigd dat als je gewoon serieus je best doet, dat jij dat ongezonde spul niet nodig hebt.
      red ik het dan ook binnen de doelstelling denk je, dat is wat ik namenlijk niet denk te halen.

Comment

Alles is mogelijk vriend, Maar ik neem aan dat jij je ook nog een beetje gezond en energiek wil voelen.

Vertrouw meer op de spiegel zou ik zeggen.

Comment

Alles is mogelijk vriend, Maar ik neem aan dat jij je ook nog een beetje gezond en energiek wil voelen.

Vertrouw meer op de spiegel zou ik zeggen.
          ja die spiegel doet me nooit zo een plezier, ik kom van 108 kilo, van daar tot nu heb ik ongeveer een jaar over gedaan, maar dan zonder erg op mn voeding te letten.

enige wat het is, mijn vet is op mn armen en benen weg gegaan maar mijn buik is er niet minder om geworden, vandaar dat ik zoiets heb misschien dat fatburners iets is....

en idd gezond en energiek voelen vind ik erg belangrijk

Comment

ten eerste, dikke duim voor jou prestatie.

Ga gewoon zo door en voor de intensiteit gewoon wat op.

En zoals jij zelf al aangeeft met je voeding.....dat is dus stap twee.

En ga niet als een gek jezelf overal van onthouden...nee eet gezond in verspreide porty,s over de dag en in het weekend is een dag van jezelf en doe je wat je wilt kwa voeding.

Comment

ten eerste, dikke duim voor jou prestatie.

Ga gewoon zo door en voor de intensiteit gewoon wat op.

En zoals jij zelf al aangeeft met je voeding.....dat is dus stap twee.

En ga niet als een gek jezelf overal van onthouden...nee eet gezond in verspreide porty,s over de dag en in het weekend is een dag van jezelf en doe je wat je wilt kwa voeding.
              tuurlijk, gezond eten is 'the key' maar goed, het word langzamerhand toch vervelend om telkens te zien dat die buik blijft. dit is deels ook wel genetisch, maar toch moet er iets zijn waardoor dit weg gaat.

Comment

Originally posted by mratos View Post
                tuurlijk, gezond eten is 'the key' maar goed, het word langzamerhand toch vervelend om telkens te zien dat die buik blijft. dit is deels ook wel genetisch, maar toch moet er iets zijn waardoor dit weg gaat.

Die buik is heel simpel...VET.....als ik het zo hoor.

Dus moet je gewoon je bf omlaag halen.

En zorgen voor een gespierder lijf.

Je kan ook denken zoals Menno: trainen en die pens kan ik wel mee leven.

Denk je soms dat je zo beter bij de vrouwtje ligt met een strak buikje?
                who cares echte vrouwen houden van echte mannnen

Comment

Die buik is heel simpel...VET.....als ik het zo hoor.

Dus moet je gewoon je bf omlaag halen.

En zorgen voor een gespierder lijf.

Je kan ook denken zoals Menno: trainen en die pens kan ik wel mee leven.

Denk je soms dat je zo beter bij de vrouwtje ligt met een strak buikje?
                  who cares echte vrouwen houden van echte mannnen

haha om de vrouwtjes doe ik het niet hoor, maar de gedachte om op een dag in de spiegel te kijken en te zien dat je geen buikje meer hebt spreekt mij toch dusdanig aan dat ik daar voor wil gaan. en ik hoef helemaal geen sixpack ofzo:P dat boeit me dan weer geen eene reet.

Comment

haha om de vrouwtjes doe ik het niet hoor, maar de gedachte om op een dag in de spiegel te kijken en te zien dat je geen buikje meer hebt spreekt mij toch dusdanig aan dat ik daar voor wil gaan. en ik hoef helemaal geen sixpack ofzo:P dat boeit me dan weer geen eene reet.
                    haha bedoelde ook gewoon, maak je niet te druk om hoe jij er uit wil zien.
                    Nobody is perfect!

Zoals ik al zei, ik heb ook een buikje maar wel een paar guns van een armen.
                    Een mens moet een keer tevreden zijn

Comment

haha bedoelde ook gewoon, maak je niet te druk om hoe jij er uit wil zien.
                      Nobody is perfect!

Zoals ik al zei, ik heb ook een buikje maar wel een paar guns van een armen.
                      Een mens moet een keer tevreden zijn
                      haha ja okee, maar ik stel de eissen voor mezelf dan toch dusdanig hoog dat het buikje er af moet:P dan ben ik pas tevreden, dus nogmaals is het dan een optie om fatburners te gaan gebruiken?

Comment

haha ja okee, maar ik stel de eissen voor mezelf dan toch dusdanig hoog dat het buikje er af moet:P dan ben ik pas tevreden, dus nogmaals is het dan een optie om fatburners te gaan gebruiken?
                        Dat kan maar ik zou dan gewoon voor zwarte koffie en groene thee gaan.

Comment

Dat kan maar ik zou dan gewoon voor zwarte koffie en groene thee gaan.
                          aan de groene thee zit ik al en koffie is niet te pruimen

Comment

aan de groene thee zit ik al en koffie is niet te pruimen

Met een milkshake ga je het niet redden hoor

Comment

Met een milkshake ga je het niet redden hoor
                              ik drink groene thee en water en thats it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X