Originally posted by mratos
View Post
afslanken
Collapse
X
-
Originally posted by mratos View Postja ik val nog wel af, maar dat is nu een 0.1kilo per week en soms per 2 weken, dit schiet dus niet op!
Schroef je cardio iets op en matig met eten.
Heel veel meer nuttigs kan ik hier niet over zeggen, omdat ik jou net al aangaf hoe ik er in sta namelijk.
Comment
-
ja idd, ik zat zelf te denken aan op dinsdag een half uur op de crosstrainer de bij en dan eventueel fatburners,
want in feite is mijn schema zo:
maandag niks
dinsdag stronglifts (eventueel crosstrainer 30 min
woensdag niks
donderdag stronglifts
vrijdag voetbal training
zaterdag niks
zondag fitness + voetbal wedstrijd
Comment
-
Originally posted by mratos View Postja idd, ik zat zelf te denken aan op dinsdag een half uur op de crosstrainer de bij en dan eventueel fatburners,
want in feite is mijn schema zo:
maandag niks
dinsdag stronglifts (eventueel crosstrainer 30 min
woensdag niks
donderdag stronglifts
vrijdag voetbal training
zaterdag niks
zondag fitness + voetbal wedstrijd
ik zie voornamelijk dat je stronglifts doet, wat fitness en cardio.
Gezien je situatie zou ik zeggen dat je beter je stronglifts zou vervangen door 45m full-body training te doen met daaraan 60min cardio met je hartslaf 120-130.
Wat betreft je voedingsschema zou ik zeggendat je de ham eruit moet halen,hetzelfde als de salami.
Vervang dit door kipfilet,rookvlees of rosbief.
Aangeizen je nog wat reserves (vet) hebt, zou ik eerder voor 30/60/10 verhouding gaan (EKV).
Dit werkt voor mij namelijk goed.
Maar probeer eerst als het mogelijk is je stronglifts te vervangen door 3 daagse full-body met daarbij 60min cardio en kijk dan 2 weken later water er veranderd is.Huidig: 106,2KG Doel eind december: 90Kg Doel maart 2014: 85Kg
Einddoel juni 2014 80Kg
Comment
-
Originally posted by 1latino View PostHoi Matros,
ik zie voornamelijk dat je stronglifts doet, wat fitness en cardio.
Gezien je situatie zou ik zeggen dat je beter je stronglifts zou vervangen door 45m full-body training te doen met daaraan 60min cardio met je hartslaf 120-130.
Wat betreft je voedingsschema zou ik zeggendat je de ham eruit moet halen,hetzelfde als de salami.
Vervang dit door kipfilet,rookvlees of rosbief.
Aangeizen je nog wat reserves (vet) hebt, zou ik eerder voor 30/60/10 verhouding gaan (EKV).
Dit werkt voor mij namelijk goed.
Maar probeer eerst als het mogelijk is je stronglifts te vervangen door 3 daagse full-body met daarbij 60min cardio en kijk dan 2 weken later water er veranderd is.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
12 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment