Voedingsschema, min. 3 weken niet trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema, min. 3 weken niet trainen

Morgen heb ik een operatie aan m'n borstkas, waardoor ik min. 3 weken niet meer mag en kan trainen. Dit vond ik ook een goed moment om meteen het overige vet aan te pakken en te gaan cutten. Hierbij mijn voedingsschema:

Het schema geeft aan om 1888kcal te eten, maar ik zal dan echt langzaamaan sterven. Daarom zit ik er iets boven, heb nu 2198kcal. Ik moet alleen nog de koolhydraten omlaag halen denk ik? Iemand nog tips?

Cashewnoten is een notenmix, maar stond helaas niet in de lijst. Verder nog op of aanmerkingen?

Geen op- of aanmerkingen? Dit zal m'n schema worden voor 6 weken, zo lang mag ik niet sporten namelijk na de operatie.. Helaas.

Comment

Als je niet sport, kun je heel goed low carb gaan eten. Je hebt het dan niet nodig en je kunt je eiwitten omhoog brengen zodat je verlies van spiermassa zoveel mogelijk voorkomt. Ik kan het schema nu niet helemaal goed bekijken dus dit advies is zonder je schema te hebben gezien. Ik wens je een goed herstel en doe ook echt rustig aan die weken. Zal niet meevallen maar het advies van 6 weken krijg je niet voor niets.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X