afname body fat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Terug naar Milii:
    Originally posted by Milii View Post
    Nou ik bedoel in de sportschool zeggen ze als ik naar onderhoud eet dan moet ik 1340 kcal nuttigen. Maar de informatie op deze forum en voedingscentrum.nl staat dat een volwassen persoon 2000kcal naar binnen moet werken. Ik ben nu al ruim 2 weken bezig mijn voeding aan te passen en beetje bij beetje te VERHOGEN aangezien ik absoluut niet op die 2000kcal zat en bovendien at ik te veel suiker producten en te weinig eitwit. Het is tijdrovend alles opschrijven, dan via calorie tabel en voedingswaarde tabel uitrekenen hoeveel kcal, e, k,v ik eet en dit weer aan te passen. En dan hoor ik dus weer dat ik ipv 2000 kcal genoeg heb aan 1340 kcal. Het is verwarrend. Ik begon me juist beter te voelen nu ik meer aan het eten was en nu moet ik dus toch minder eten of wel of niet of wel !!!
    Ik ben blij dat ik even die vraag gesteld heb en het antwoord wat jij gegeven hebt. Inmiddels hebben velen er al op gereageerd. Ook ik zit in het kamp dat je zou adviseren om voor die 2000 kcal te gaan en zeer zeker niet voor de 1340 kcal te gaan (tenzij je 24 uur per dag gaat slapen). Of 2000 het juiste getal voor jou is valt te bezien, maar het zal niet al te ver van de waarheid zitten.
    Doe je best in het langzaam aan verhogen van je voeding!
    Enne, ik heb er bewondering voor dat je dit op de "oldskool" manier doet door zelf alle kcal uit te rekenen zodat je er van leert.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Vorig jaar was ik ookal bezig met afvallen.. en toen was ik binnen 3/4 maanden bijna 20 kilo afgevallen en woog ik rond de 70.
      Helaas kreeg ik toen dus last van dat jojo-effect.. En ben ik dus in 7/8 maanden weer 15 kilo aangekomen.

Dus me doel zou wel rond de 65/70 kilo zijn....

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        je doet niets fout. je doet het zelfs heel goed. Een pond per week is een uitstekend resultaat wat op langere termijn ook goed vol te houden is. vaak hebben mensen verkeerde voorstellingen van afvallen, door oa claims die worden gemaakt. (van bepaalde dieten, mensen of producten).

Je moet op langere termijn denken. als je dit nog drie maanden doorzet, dan heb je er al snel 8 kilo vanaf, en dan tikt het toch wel aan. Probeer het leuk en de motivatie erin te houden, zodat je dit nog lang vol kunt houden, want afvallen is een lange termijn proces.
        ------------
        Ja het is inderdaad wel makkelijker om vol te houden.. en heb er zelfs plezier in, voel me fitter. Alleen ben ik bang dat de motivatie wat afzakt omdat het zo langzaam gaat allemaal. Thanks in iedergeval voor het berichtje!

Comment

Originally posted by seleenna View Post
          Vorig jaar was ik ookal bezig met afvallen.. en toen was ik binnen 3/4 maanden bijna 20 kilo afgevallen en woog ik rond de 70.
          Helaas kreeg ik toen dus last van dat jojo-effect.. En ben ik dus in 7/8 maanden weer 15 kilo aangekomen.

Dus me doel zou wel rond de 65/70 kilo zijn....
          Maak jij eens een eigen topic aan, dan kun je daar al je vragen en noodkreten plaatsen.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
            Terug naar Milii:

Ik ben blij dat ik even die vraag gesteld heb en het antwoord wat jij gegeven hebt. Inmiddels hebben velen er al op gereageerd. Ook ik zit in het kamp dat je zou adviseren om voor die 2000 kcal te gaan en zeer zeker niet voor de 1340 kcal te gaan (tenzij je 24 uur per dag gaat slapen). Of 2000 het juiste getal voor jou is valt te bezien, maar het zal niet al te ver van de waarheid zitten.
            Doe je best in het langzaam aan verhogen van je voeding!
            Enne, ik heb er bewondering voor dat je dit op de "oldskool" manier doet door zelf alle kcal uit te rekenen zodat je er van leert.
            Het is inderdaad uitproberen met de voeding, maar ik heb het idee dat ik de goede kant opga. Eet in elk geval al veel meer dan 2 weken terug. Bedankt voor je motiverende woorden niet_hier. Geeft mij blij energie.

seleenna, hoe is het mogelijk dat jij in deze thread jouw topic toevoegt? Wist niet eens dat het mogelijk was. Ik hoop dat jij je doelen haalt maar zou t prettig vinden als je je eigen thread start. Heb namelijk niets met afvallen te maken dus we hebben compleet andere doelen. Als jij nu door deze thread heen de jouwe begint raak ik het zicht kwijt welke berichten en adviezen voor mij zijn.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
              Maak jij eens een eigen topic aan, dan kun je daar al je vragen en noodkreten plaatsen.
              mee eens!! please start je eigen topic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Bouw langzaam op tot je echt merkbaar vet aan gaat zetten. Tot die tijd lekker ophogen, des te beter gezien je je beter ging voelen.
                Ik ben al zichtbaar aan het aankomen, maar dan wel in vet. Doch, voel me er inderdaad op de een of andere manier beter/sterker door en heb goede moed dat ik het met trainen kan omzetten in spiermassa. Updates hierover komen nog want ik ben deze week weer begonnen met fitness waarbij ik de basic trainingsschema die Beaudien noemde probeer te volgen . Ik neem hier mijn tijd voor, omdat ik de oefeningen moet leren kennen en de juist manier van uitvoeren. Is echter al een goed begin en heb een houvast aan die schema.

Comment

en heb goede moed dat ik het met trainen kan omzetten in spiermassa. .
                  Dat is helaas een fabeltje, dat kan niet.
                  Je kunt wel het éen verminderen en het ander vermeerderen.
                  Ik snap wat je bedoelt, hoor....maar gewoon even voor de volledigheid.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post

Hoe maak je die aan? Ben net nieuw hier en weet niet zo goed hoe alles werkt....

Comment

Originally posted by seleenna View Post
                      Hoe maak je die aan? Ben net nieuw hier en weet niet zo goed hoe alles werkt....
                      Op "nieuwe discussie" klikken bijvoorbeeld.
                      En eerst eens rondkijken en je oriënteren voordat je gaat brullen.

Comment

Ik ben al zichtbaar aan het aankomen, maar dan wel in vet. Doch, voel me er inderdaad op de een of andere manier beter/sterker door en heb goede moed dat ik het met trainen kan omzetten in spiermassa. Updates hierover komen nog want ik ben deze week weer begonnen met fitness waarbij ik de basic trainingsschema die Beaudien noemde probeer te volgen . Ik neem hier mijn tijd voor, omdat ik de oefeningen moet leren kennen en de juist manier van uitvoeren. Is echter al een goed begin en heb een houvast aan die schema.
                        In dat geval even stoppen met ophogen. Houdt nu deze kcalinname vast tot je lichaam er weer aan gewend is.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          In dat geval even stoppen met ophogen. Houdt nu deze kcalinname vast tot je lichaam er weer aan gewend is.
                          Okay, zal ik doen GeneralIx. Bedankt voor de tip. Nieuwe voorlopige voedingsschema post ik binnenkort.

Comment

affvallen

yu jongens heb een vraagske

ik weeg nu 125 killo en 189 cm ik zou graag wat tips willen hoe ik moet afvllen en met welke kuur ik dat kan doen alvast bedankt jongens grtz.

Comment

Originally posted by fat_boy View Post
                              yu jongens heb een vraagske

ik weeg nu 125 killo en 189 cm ik zou graag wat tips willen hoe ik moet afvllen en met welke kuur ik dat kan doen alvast bedankt jongens grtz.
                              Maak je eigen topic aan. En ga fatsoenlijk trainen voordat je over kuren nadenkt.
                              Train hard or go hormone

Comment

een tussentijdse update. Ik heb vrijdag voor het laatst getraind. Dit keer was de trainer en heeft een nieuwe intake met mij gedaan. In totaal heeft hij mij 3 uren in de sportschool gehouden. Eerst krachttraining en daarna cardio. Vier dagen later inmiddels en ik heb zo een vreselijke spierpijn. Heel anders dan als ik zelf train; doet gewoon zeer als op sommige plekken druk. Vanmorgen overal vicks op gesmeerd want ik hield het niet meer uit. Ik heb tijdens de intake aan de trainer aangegeven dat gewicht te veel was voor mij, maar volgens hem moet ik zwaar trainen omdat dat pas echt trainen is. Ik ben van nature niet sterk en dacht juist dat ik dat in stapjes moest opbouwen. Wat mij betreft kleine stapjes. Ik heb geen haast! Ik wil als ik een oefening doe het goed kunnen uitvoeren ipv half te doen als het maar zeer doet. Bovendien ben ik ook pas weer begonnen met sporten. Ik vertrouw de trainer wel maar aan de andere kant moet ik toch ook naar mijn lichaam luisteren en daar aanpassen waar het moet? Na de krachttraining voelde ik mij ook zo hongerig en tijdens de cardio kon ik mij moeilijk nog staande houden. Zou ik cardio en kracht training op verschillende dagen kunnen doen? Wellicht als ik beter in het trainen zit dat ik ze dan samen kan pakken. Ik ben beetje zoekende wat het beste past bij mij, maar tips zijn erg welkom. Mijn doel is nog steeds vet afname en verbetering conditie. Er is geen haast bij, als het maar goed gebeurt. Zou het mooi vinden om spieren te zien maar ik doe dit niet om mijn uiterlijk mooi te maken. Ik ben al tevreden als het mij helpt goed en gezond te voelen. Vind het wel jammer dat ik nu al 4 dagen niet kan trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X