Hallo allemaal,
Nu ik 1 1/2 maand been, billen en buik training doe (3x in de week) met groepslessen (2 keer in de week) zal ik graag willen weten of ik met mijn eetschema mijn vetpercentage genoeg omlaag krijg, want ik heb zelf het idee dat ik verkeerde dingen eet.
Ik zal graag meer spieren willen zien en minder vet zeker bij mijn benen en buik.
Ik weeg : 77 kg
Lengte 1.80
geslacht: vrouw
Mijn trainings schema van de sportschool en thuis fitness is als volgt:
Maandag:Groepsles Combat 1 uur en daarna +/- 45 min mijn been, buik en billen trainen via het schema van de sportschool.
Dinsdag: Sta ik 30 minuten op de crosstrainer en daarna doe ik 10 minuten Bovenbeen oefeningen en 5 minuten buikspieroefeningen.
(Deze oefeningen heb ik opgezocht op internet via een website van een personal trainer)
Woensdag:Sta ik 30 minuten op de crosstrainer en daarna 10 minuten bovenbeen oefeningen en 5 minuten buikspieroefeningen.
Donderdag: 1 uur XCO en daarna +/- 45 minuten been, buik en billen trainen via het schema.
Zaterdag: 20 minuten op de loopband/fiets om mijn spieren warm te krijgen.
+/- 45 minuten been, buik, billen training via het schema.
Mijn eetschema:
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag
Ontbijt: 1 volkoren boterham met kipfilet en boter en glas light dubbel friss
tussendoortje: 9.30 1 speculaas of bisquit volkoren.
Lunch: 3 volkoren boterhammen met kipfilet, 1/4 deel komkommer en 2 stuks fruit meestal appel en sinaasappel.
Tussendoortjes: 14.30 speculaasje of biquit volkoren
16.00 soepstengel/ krentjes
Avond eten:
Ik eet erg gevarieerd altijd 200gr groenten verschillende soorten vlees alleen geen vis dat lus ik namelijk niet.
Met daarbij aardappelen, volkoren pasta of zilvervliesrijst,geen toetje.
Zaterdag en zondag word het ontbijt anders:
Zaterdag eet ik bij ontbijt en lunch bruine bollen inplaats van boterhammen
en zondag bruine pistoletjes bij lunch inplaats van boterhammen. Ontbijt sla ik meestal over op zondag in verband met uitslapen.
De 4 avonden dat ik sport eet ik daarna en kom magere yogurt met 2 eetlepels muesli en zoetstof.
Ik drink elke dag minimaal 2 liter vocht bestaande uit: water en erg verdunde aangemaakte siroop, thee maar dat is meestal maar 1 glas per dag. Melk lus ik niet.
Mijn tussendoortjes zijn misschien een beetje vreemd maar dat komt dat ik op een kinderdagverblijf werk en daar met de tussendoortjes mee eet.
Ik hoop dat jullie mijn advies kunnen geven met wat ik kan veranderen etc.
Alvast bedankt!
Nu ik 1 1/2 maand been, billen en buik training doe (3x in de week) met groepslessen (2 keer in de week) zal ik graag willen weten of ik met mijn eetschema mijn vetpercentage genoeg omlaag krijg, want ik heb zelf het idee dat ik verkeerde dingen eet.
Ik zal graag meer spieren willen zien en minder vet zeker bij mijn benen en buik.
Ik weeg : 77 kg
Lengte 1.80
geslacht: vrouw
Mijn trainings schema van de sportschool en thuis fitness is als volgt:
Maandag:Groepsles Combat 1 uur en daarna +/- 45 min mijn been, buik en billen trainen via het schema van de sportschool.
Dinsdag: Sta ik 30 minuten op de crosstrainer en daarna doe ik 10 minuten Bovenbeen oefeningen en 5 minuten buikspieroefeningen.
(Deze oefeningen heb ik opgezocht op internet via een website van een personal trainer)
Woensdag:Sta ik 30 minuten op de crosstrainer en daarna 10 minuten bovenbeen oefeningen en 5 minuten buikspieroefeningen.
Donderdag: 1 uur XCO en daarna +/- 45 minuten been, buik en billen trainen via het schema.
Zaterdag: 20 minuten op de loopband/fiets om mijn spieren warm te krijgen.
+/- 45 minuten been, buik, billen training via het schema.
Mijn eetschema:
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag
Ontbijt: 1 volkoren boterham met kipfilet en boter en glas light dubbel friss
tussendoortje: 9.30 1 speculaas of bisquit volkoren.
Lunch: 3 volkoren boterhammen met kipfilet, 1/4 deel komkommer en 2 stuks fruit meestal appel en sinaasappel.
Tussendoortjes: 14.30 speculaasje of biquit volkoren
16.00 soepstengel/ krentjes
Avond eten:
Ik eet erg gevarieerd altijd 200gr groenten verschillende soorten vlees alleen geen vis dat lus ik namelijk niet.
Met daarbij aardappelen, volkoren pasta of zilvervliesrijst,geen toetje.
Zaterdag en zondag word het ontbijt anders:
Zaterdag eet ik bij ontbijt en lunch bruine bollen inplaats van boterhammen
en zondag bruine pistoletjes bij lunch inplaats van boterhammen. Ontbijt sla ik meestal over op zondag in verband met uitslapen.
De 4 avonden dat ik sport eet ik daarna en kom magere yogurt met 2 eetlepels muesli en zoetstof.
Ik drink elke dag minimaal 2 liter vocht bestaande uit: water en erg verdunde aangemaakte siroop, thee maar dat is meestal maar 1 glas per dag. Melk lus ik niet.
Mijn tussendoortjes zijn misschien een beetje vreemd maar dat komt dat ik op een kinderdagverblijf werk en daar met de tussendoortjes mee eet.
Ik hoop dat jullie mijn advies kunnen geven met wat ik kan veranderen etc.
Alvast bedankt!
Comment