Op de een of andere manier val ik niet af

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op de een of andere manier val ik niet af

Wie heeft hier ervaring in het zo erg zijn best te doen met afvallen, dat het je hele leven beheerst en dat je niet gelukkig kan worden, omdat je niet afvalt, terwijl je elke dag sport en zo schoon als mogelijk eet.

Zowel prive als zakelijk functioneer ik niet op de volle 100%, omdat ik gewoon niet afval.
    Het gaat de hele dag door mijn hoofd, waardoor ik zeer megatief in het leven sta en eigenlijk niet zo veel behoefte heb om leuke dingen te doen!

Het klinkt allemaal een beetje depressief, wat ik gelukkig NOG niet ben.
    I'm in transformation mode!!!!

Originally posted by Ramon1983 View Post
    Wie heeft hier ervaring in het zo erg zijn best te doen met afvallen, dat het je hele leven beheerst en dat je niet gelukkig kan worden, omdat je niet afvalt, terwijl je elke dag sport en zo schoon als mogelijk eet.

Zowel prive als zakelijk functioneer ik niet op de volle 100%, omdat ik gewoon niet afval.
    Het gaat de hele dag door mijn hoofd, waardoor ik zeer megatief in het leven sta en eigenlijk niet zo veel behoefte heb om leuke dingen te doen!

Het klinkt allemaal een beetje depressief, wat ik gelukkig NOG niet ben.
    Geen ervaring mee, maar vraag me af hoe jij het aanpakt. Niet afvallen betekent dat je nog teveel eet. Hou je je intake bij?
    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
      Niet afvallen betekent dat je nog teveel eet.
      Of veel te weinig.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

hoe lang probeer je al af te vallen?
        Ben je in de tijd dat je probeert af te vallen gewicht verloren?
        zo ja hoeveel gewicht ben je verloren?

hoe zag je eetpatroon voorheen uit?
        hoe ziet je eetpatroon er nu uit?
        wat doe je aan sport/bewegen?
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik denk dat ik op dit moment te weinig eet en al te lang hetzelfde eet.

Toen ik pas lid ben geworden van Bodynet, was ik ontzettend gemotiveerd en heb ik uren per dag middels jullie ervaringen een strak eetschema opgesteld en tijdens een kuur van test-e en Primo. Toen ben ik wel wat gedaald in vetpercentage en gingen mijn trainingen fantastisch.

Sinds 2 jaar heb ik een nieuwe baan, waarin ik een stuk harder moet werken dan mijn vorige baan. In het begin van mijn nieuwe baan heb ik veel moeite gehad om een balans te vinden in werk en sporten, maar vooral het eten.
          Toen heb ik steeds maar iets aangekloot en nooit meer eigenlijk een perfect schema gemaakt. Ben volgens mij ook steeds minder gaan eten, omdat ik me dat zelf heb wijs gemaakt dat dat nodig is.

Sinds een jaar heb ik de nadruk volledig op cardio gelegd en heb daardoor dus ook een blessure opgelopen, compartiment syndroom en Botvliesontsteking. Hierdoor ben ik weer beperkt in mijn cardio.

Dit alles speelt de gehele dag door mijn hoofd en ga ik steeds negatiever denken, omdat ik me een mislukking voel, omdat alles wat ik doe niet voldoende werkt. ook mijn kleren zitten niet comfortabel en ik heb geen behoefte om steeds kleren te kopen in een grotere maat dan wat ik normaal altijd gedragen heb.

Ik denk dat ik serieus eens naar mijn eten moet gaan kijken en meer moet gaan eten.

Comment

back to basics, stel een nieuw voeding en trainingschema op.

Comment

Originally posted by Torque View Post
              back to basics, stel een nieuw voeding en trainingschema op.
              Ik ben het met je eens!!!!
              daarnaast lijkt het me ook verstandig dat ik op Bodynet blijf komen, want dat is het laatste jaar helaas niet meer zo.

Comment

Hoe lang heeft je lichaam eigenlijk nodig om volledig aangepast te zijn op je voeding, zodat het zich hier op aanpast?

Comment

ga gewoon 300 kcal onder je voedingsbehoefte zitten,en verder je voeding goed verdelen over de dag goed ontbijten en voor het slapen gaan zeker niet gaan eten!
                  verder gewoon rustig aan gaan trainen,dan moet het goed gaan!
                  Ga als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
                    Ik denk dat ik op dit moment te weinig eet en al te lang hetzelfde eet.

Toen ik pas lid ben geworden van Bodynet, was ik ontzettend gemotiveerd en heb ik uren per dag middels jullie ervaringen een strak eetschema opgesteld en tijdens een kuur van test-e en Primo. Toen ben ik wel wat gedaald in vetpercentage en gingen mijn trainingen fantastisch.

Sinds 2 jaar heb ik een nieuwe baan, waarin ik een stuk harder moet werken dan mijn vorige baan. In het begin van mijn nieuwe baan heb ik veel moeite gehad om een balans te vinden in werk en sporten, maar vooral het eten.
                    Toen heb ik steeds maar iets aangekloot en nooit meer eigenlijk een perfect schema gemaakt. Ben volgens mij ook steeds minder gaan eten, omdat ik me dat zelf heb wijs gemaakt dat dat nodig is.

Sinds een jaar heb ik de nadruk volledig op cardio gelegd en heb daardoor dus ook een blessure opgelopen, compartiment syndroom en Botvliesontsteking. Hierdoor ben ik weer beperkt in mijn cardio.

Dit alles speelt de gehele dag door mijn hoofd en ga ik steeds negatiever denken, omdat ik me een mislukking voel, omdat alles wat ik doe niet voldoende werkt. ook mijn kleren zitten niet comfortabel en ik heb geen behoefte om steeds kleren te kopen in een grotere maat dan wat ik normaal altijd gedragen heb.

Ik denk dat ik serieus eens naar mijn eten moet gaan kijken en meer moet gaan eten.
                    Maak een voedingsschema en drop deze hier. Je baan is geen excuus voor het laten schieten van goede gebalanceerde voeding. Ik weet niet wat je doet, maar er zijn vast mensen die harder werken dan jij en het wel voor elkaar krijgen. Gewoon een kwestie van goed plannen.
                    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                      Maak een voedingsschema en drop deze hier. Je baan is geen excuus voor het laten schieten van goede gebalanceerde voeding. Ik weet niet wat je doet, maar er zijn vast mensen die harder werken dan jij en het wel voor elkaar krijgen. Gewoon een kwestie van goed plannen.

Ik zeg ook niet dat mijn baan een excuus is voor mijn voeding.
                      Daarnaast ben ik zeker overtuigd dat er mensen zijn die harder werken dan ik.

Comment

Hey gast,

Goed om je weer eens hier te zien. Bagger om te horen dat het niet zo goed met je gaat. Ik zou je cardio allereerst eens even schrappen en een knaagschema maken zodat je een duidelijk beeld krijgt op wat je nou binnen krijgt. De kunst is dat je je calorie-tekort niet te groot maakt want dan gaan er allerlei rare dingen gebeuren in je lijf.

Hoe staat het leven verder?
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Hallo Ramon, ik ben zelf een beginner dus niet dat ik veel kennis te delen heb wat voeding betreft. Ik denk dat jij daar zelf genoeg kennis over hebt. Echter ik wilde reageren wat je schreef over je werk, dat het veel tijd opeist. Misschien een idee om een schema te maken waarin je veel dingen kan toevoegen die je in het weekend al kan voorbereiden en klaarleggen voor de week. Het scheel heel veel tijd als je in het weekend al nadenkt wat je van maandag - vrijdag gaat eten en dan gericht boodschappen haalt in een keer. Zelf ben ik geen voorstander van eten klaarmaken en in de diepvries doen, maar misschien is dit voor jou wel een uitkomst.

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                            Hey gast,

Goed om je weer eens hier te zien. Bagger om te horen dat het niet zo goed met je gaat. Ik zou je cardio allereerst eens even schrappen en een knaagschema maken zodat je een duidelijk beeld krijgt op wat je nou binnen krijgt. De kunst is dat je je calorie-tekort niet te groot maakt want dan gaan er allerlei rare dingen gebeuren in je lijf.

Hoe staat het leven verder?
                            Hee kerel!!!!

Ben ook blij weer hier te zijn! Helaas door werk te weinig tijd om online te zijn.
                            Helaas gaat het inderdaad wat minder al een gehele tijd. Ik ben het spoor bijster, dat is voor mij ook een reden om jullie te bezoeken, omdat ik daar altijd veel motivatie uit kunnen halen! Ik begrijp wat je zegt en ben ook overtuigd dat ik te weinig eet. Dan doet je lichaam inderdaad rare dingen ervaar ik nu. Toch, ondanks ik overtuigd ben, is het heel moeilijk om meer te gaan eten, omdat je wil afvallen.

Ik ga mijn best doen een nieuw schema te maken en zal het direct posten!
                            Wel al een eerste vraag. Is het verstandig om op onderhoud te gaan zitte, of toch nog iets daaronder?

Gr.

Comment

Originally posted by Milii View Post
                              Hallo Ramon, ik ben zelf een beginner dus niet dat ik veel kennis te delen heb wat voeding betreft. Ik denk dat jij daar zelf genoeg kennis over hebt. Echter ik wilde reageren wat je schreef over je werk, dat het veel tijd opeist. Misschien een idee om een schema te maken waarin je veel dingen kan toevoegen die je in het weekend al kan voorbereiden en klaarleggen voor de week. Het scheel heel veel tijd als je in het weekend al nadenkt wat je van maandag - vrijdag gaat eten en dan gericht boodschappen haalt in een keer. Zelf ben ik geen voorstander van eten klaarmaken en in de diepvries doen, maar misschien is dit voor jou wel een uitkomst.

Hallo Millii,

Dank je voor je reactie en een verstandige ook nog.
                              Dit is iets dat ik een aantal jaar geleden al geleerd heb en nog steeds doe!

Maar toch bedankt voor je tip!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X