Drastisch afvallen na zwangerschap

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Toph View Post
    Gelukkig dat je tot bedaren bent gekomen, anders zou jouw evenwicht snel verstoord zijn. Iedereen moet genieten van het leven, zeker, maar men doet er goed aan verstandig te zijn. Je mag best een keer lekker Ben & Jerry's eten, maar doe het niet elke dag.
    Mijn reactie was idd wat overdreven. Excuus.
    Ik kan niet zo goed tegen andere meningen
    "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

    Comment


    • #47
      Originally posted by Toph View Post
      Psychiatrisch....

      ja zou je bijna zeggen

      Comment


      • #48
        Originally posted by Deeveehaa View Post
        Mijn reactie was idd wat overdreven. Excuus.
        Ik kan niet zo goed tegen andere meningen
        Heb ik ook soms last van
        Train hard or go hormone

        Comment


        • #49
          Originally posted by Danny the many View Post
          haha je ziet duidelijk wie hier kinderen heeft en wie niet
          zwangere vrouwen zijn echt van een andere orde geloof me ;-)
          je kunt nog zulke goede voornemens hebben maar als de hormonen op gaan spelen................
          dan gelden er andere regels :-)
          ze hebben soms trek in de vreemste dingen
          Ik heb een tweeling. Al heb je trek in vreemde dingen, dan hoef je ze nog niet te eten als ze niet goed voor je zijn? Het was wel zo dat zure dingen iets beter smaakten, maar ook dan kun je gezonde keuzes maken. De hele dag door kleine hapjes was in het begin prettig omdat mijn bloeddruk en bloedsuikerspiegel erg daalden. Ook op het eind at ik de hele dag door omdat er gewoon een kind tegen je maag ligt te schoppen. Ook die kleine hapjes kun je gezond maken. Je kunt dus best iets veranderende smaak of behoeftes hebben, het wil niet zeggen dat je er meteen een potje van moet maken.

          Comment


          • #50
            Mijn vrouw heeft er lekker 30 kilo bijgegeten, haar zwangerschappen waren een hel, bij 2 maanden bekkeninstabiliteit, constant misselijk etc. toen de misselijkheid na 3 maanden weg was mocht ze 20 uur per dag plat liggen.
            Tja super knap dat sommige vrouwen dan de hele dag met een dumbell in hun handen trainen en seldery eten, mijn vrouw wist niet waar ze het zoeken moest, en zocht een uitweg in voedsel, en ik heb haar geholpen, slecht?? och als jullie dat vinden mij best, maar ik vond het ok, dagen duren lang hoor als je niks kan.

            ps mijn beide kinderen zijn kerngezond, hebben geen overgewicht of andere rare dingen.

            Comment


            • #51
              Originally posted by quibus View Post
              Mijn vrouw heeft er lekker 30 kilo bijgegeten, haar zwangerschappen waren een hel, bij 2 maanden bekkeninstabiliteit, constant misselijk etc. toen de misselijkheid na 3 maanden weg was mocht ze 20 uur per dag plat liggen.
              Tja super knap dat sommige vrouwen dan de hele dag met een dumbell in hun handen trainen en seldery eten, mijn vrouw wist niet waar ze het zoeken moest, en zocht een uitweg in voedsel, en ik heb haar geholpen, slecht?? och als jullie dat vinden mij best, maar ik vond het ok, dagen duren lang hoor als je niks kan.

              ps mijn beide kinderen zijn kerngezond, hebben geen overgewicht of andere rare dingen.
              bij ons ging het opzich wel goed niet veel overgewicht
              ik ben al super trots en vereerd dat mijn vrouw ons kind ter wereld heeft gebracht
              ik doe het haar niet na
              en "what the hel" als ze zin in een mc flury of een zure bom heeft dan neemt ze die toch lekker


              en als je je goed voeld met een regulere training/voedingschema tijdens je zwangerschap dan moet je dat ook vooral doen
              zo zie je dat niet iedereen gelijk is

              Comment


              • #52
                Originally posted by quibus View Post
                Mijn vrouw heeft er lekker 30 kilo bijgegeten, haar zwangerschappen waren een hel, bij 2 maanden bekkeninstabiliteit, constant misselijk etc. toen de misselijkheid na 3 maanden weg was mocht ze 20 uur per dag plat liggen.
                Tja super knap dat sommige vrouwen dan de hele dag met een dumbell in hun handen trainen en seldery eten, mijn vrouw wist niet waar ze het zoeken moest, en zocht een uitweg in voedsel, en ik heb haar geholpen, slecht?? och als jullie dat vinden mij best, maar ik vond het ok, dagen duren lang hoor als je niks kan.

                ps mijn beide kinderen zijn kerngezond, hebben geen overgewicht of andere rare dingen.
                +2000

                Dat sommige vrouwen tijdens hun zwangerschap hun eten en beweging in de gaten houden, prima. Onze zwangerschappen liepen niet heel eenvoudig en namen behoorlijk wat zorgen met zich mee. Wij hadden wel wat anders aan ons hoofd dan op ons eten te letten.
                "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Deeveehaa View Post
                  +2000

                  Dat sommige vrouwen tijdens hun zwangerschap hun eten en beweging in de gaten houden, prima. Onze zwangerschappen liepen niet heel eenvoudig en namen behoorlijk wat zorgen met zich mee. Wij hadden wel wat anders aan ons hoofd dan op ons eten te letten.
                  Dat is aan de ene kant wel begrijpelijk, maar als je naast die andere problemen ook nog eens van alles en nog wat erin kiepert maak je het alleen maar erger. Denk je dan niet dat je juist dan als toekomstige vader extra moet letten op het eetpatroon van je partner?

                  Al het overgewicht dat er niet bij hoefde te komen zorgt voor meer problemen met bekkeninstabiliteit, nog hogere bloeddruk, etc. En daar komt nog bij dat het niet alleen om de gezondheid van de moeder gaat; ook voor het kind brengt het extra risico's met zich mee. Dat het bij jullie niet het geval is wil niet zeggen dat allemaal maar overdreven is.

                  Recentelijk is men erachter gekomen dat het eetgedrag van de moeder tijdens de zwangerschap zelfs mutaties in het DNA van het kind kan veroorzaken. In negatieve zin, welteverstaan. Het is dus zeker iets wat van cruciaal belang is.

                  bron: http://forum.bodynet.nl/ziekten-aand...tml#post995718
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Dat is aan de ene kant wel begrijpelijk, maar als je naast die andere problemen ook nog eens van alles en nog wat erin kiepert maak je het alleen maar erger. Denk je dan niet dat je juist dan als toekomstige vader extra moet letten op het eetpatroon van je partner?

                    Al het overgewicht dat er niet bij hoefde te komen zorgt voor meer problemen met bekkeninstabiliteit, nog hogere bloeddruk, etc. En daar komt nog bij dat het niet alleen om de gezondheid van de moeder gaat; ook voor het kind brengt het extra risico's met zich mee. Dat het bij jullie niet het geval is wil niet zeggen dat allemaal maar overdreven is.

                    Recentelijk is men erachter gekomen dat het eetgedrag van de moeder tijdens de zwangerschap zelfs mutaties in het DNA van het kind kan veroorzaken. In negatieve zin, welteverstaan. Het is dus zeker iets wat van cruciaal belang is.

                    bron: http://forum.bodynet.nl/ziekten-aand...tml#post995718
                    Sommige zaken klinken nu eenmaal leuk, maar pakken in de praktijk anders uit.
                    Ik heb in mijn relatief korte leven (32) genoeg meegemaakt om te kunnen zeggen dat dingen niet zoals gepland gaan of zoals je zou willen dat ze gaan.
                    Niet om zielig te doen, maar gewoon omdat ik denk dat ik anders tegen het leven aan kijk dan velen hier op het forum. Je leert nu eenmaal van alle tegenslagen die je meemaakt.
                    Last edited by Deeveehaa; 06-08-2012, 10:22.
                    "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Deeveehaa View Post
                      Sommige zaken klinken nu eenmaal leuk, maar pakken in de praktijk anders uit.
                      Ik heb in mijn relatief korte leven (32) genoeg meegemaakt om te kunnen zeggen dat dingen niet zoals gepland gaan of zoals je zou willen dat ze gaan.
                      Niet om zielig te doen, maar gewoon omdat ik denk dat ik anders tegen het leven aan kijk dan velen hier op het forum. Je leert nu eenmaal van alle tegenslagen die je meemaakt.
                      Het is niet de tegenslag, het is hoe je ermee omgaat.

                      Ik heb het eerder niet vermeld, maar ik moest vanaf 26 weken zwangerschap volledige bedrust houden wegens groeiachterstand van de tweeling. Voor die tijd dacht de gynaecoloog simpelweg dat ze allebei zouden overlijden, maar ik haalde de levensvatbare termijn van 26 weken. Ik werd daarom opgenomen in het ziekenhuis en dagelijks werd bekeken of ze nog in mijn buik konden blijven. Uiteindelijk kreeg ik pre-eclampsie en werden ze gehaald met een keizersnede. De tweeling is te vroeg geboren, lag in de neonatale intensive care unit gedurende 6 weken na de geboorte en ik lag in hetzelfde ziekenhuis een paar verdiepingen hoger in de kreukels.

                      En toch heb ik mijn man nooit om een macflurry gevraagd, maar om vette vis, noten en fruit, want dat serveerden ze niet in het ziekenhuis.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Pallas View Post
                        Het is niet de tegenslag, het is hoe je ermee omgaat.

                        Ik heb het eerder niet vermeld, maar ik moest vanaf 26 weken zwangerschap volledige bedrust houden wegens groeiachterstand van de tweeling. Voor die tijd dacht de gynaecoloog simpelweg dat ze allebei zouden overlijden, maar ik haalde de levensvatbare termijn van 26 weken. Ik werd daarom opgenomen in het ziekenhuis en dagelijks werd bekeken of ze nog in mijn buik konden blijven. Uiteindelijk kreeg ik pre-eclampsie en werden ze gehaald met een keizersnede. De tweeling is te vroeg geboren, lag in de neonatale intensive care unit gedurende 6 weken na de geboorte en ik lag in hetzelfde ziekenhuis een paar verdiepingen hoger in de kreukels.

                        En toch heb ik mijn man nooit om een macflurry gevraagd, maar om vette vis, noten en fruit, want dat serveerden ze niet in het ziekenhuis.
                        Respect...
                        Mooi dat het goed is afgelopen. Alsnog gefeliciteerd met jullie tweeling.

                        En natuurlijk. Hoe je omgaat met tegenslagen maakt je de mens die je bent. Daarom weet ik ook dat je moet genieten van elk moment dat je hebt. En ook ik heb moeten leren dat je eigen gezondheid in het niet valt bij de gezondheid van je kinderen.

                        Maar wat ik zeg, ik ga hier niet zielig zitten doen. Ben een fokking sterke gozer van 32 . Aangezien jij je verhaal gedaan hebt, wil ik je mijne ook wel vertellen. Mocht je hier eventueel in geinteresseerd zijn, stuur me dan een PM.
                        "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

                        Comment


                        • #57
                          Dames, maar vooral heren,

                          Ik ben dus de dame in kwestie. Eerst en vooral is mijn drang naar zoet iets wat ik mijn hele leven al heb dus niet enkel tijdens de zwangerschap.
                          Een korte schets, toen ik Dimix leerde kennen was mijn gewicht ongeveer 70kg (voor 1m67) en was ik nog mollig maar niet "dik". Op zeer korte tijd samenwonen (zo'n 6 maand) was er al zeker 10kg bij en bleef er maar bijkomen tot de weegschaal 95kg aangaf. Zwanger van onze eerste (lente 2010) is daar 12 kg bijgekomen (dus einde zwangerschap 107 kg - Januari 2011). Na die zwangerschap terug gezakt naar 95kg en dan september 2011, na een miskraam 10kg afgevallen. Echter niet blijven afvallen en door de feestdagen was er alweer 87kg op de weegschaal te lezen. Toen dus zwanger geworden van onze tweede (bevalling voorzien september 2012). Momenteel zegt de weegschaal 102kg (dus + 15kg) Ik eet niet meer zoet dan ervoor, ik heb geen vreemde goestingen en stuur mijn ventje niet te pas en te onpas om zaken te gaan halen voor mij. Wat wel is is dat na deze zwangerschap ik terug wil gaan afvallen. Ik heb ook geen enkel excuus meer in de weg en ik begrijp al mijn vriend me zegt dat hij het moeilijk heeft met hoe ik er nu uitzie. Ik ben een totaal ander persoon. Niet alleen is er 30 kg bij wat dus het uiterlijk TOTAAL veranderd, ik ben ook veel sneller moet en rap buiten adem en heb nergens zin in. Ik wil graag dus afvallen maar mezelf ook fitter en goed in mijn vel voelen. Ik wil jullie alvast al bedanken voor de vele reacties die jullie al hebben gegeven en zoals iemand in het begin vroeg we zullen zeker updates geven van hoe het gaat (en hoe hard Dimix afziet met mij)
                          Ik wil van BIG Momma naar FIT Momma gaan

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Katvdm View Post
                            Dames, maar vooral heren,

                            Ik ben dus de dame in kwestie. Eerst en vooral is mijn drang naar zoet iets wat ik mijn hele leven al heb dus niet enkel tijdens de zwangerschap.
                            Een korte schets, toen ik Dimix leerde kennen was mijn gewicht ongeveer 70kg (voor 1m67) en was ik nog mollig maar niet "dik". Op zeer korte tijd samenwonen (zo'n 6 maand) was er al zeker 10kg bij en bleef er maar bijkomen tot de weegschaal 95kg aangaf. Zwanger van onze eerste (lente 2010) is daar 12 kg bijgekomen (dus einde zwangerschap 107 kg - Januari 2011). Na die zwangerschap terug gezakt naar 95kg en dan september 2011, na een miskraam 10kg afgevallen. Echter niet blijven afvallen en door de feestdagen was er alweer 87kg op de weegschaal te lezen. Toen dus zwanger geworden van onze tweede (bevalling voorzien september 2012). Momenteel zegt de weegschaal 102kg (dus + 15kg) Ik eet niet meer zoet dan ervoor, ik heb geen vreemde goestingen en stuur mijn ventje niet te pas en te onpas om zaken te gaan halen voor mij. Wat wel is is dat na deze zwangerschap ik terug wil gaan afvallen. Ik heb ook geen enkel excuus meer in de weg en ik begrijp al mijn vriend me zegt dat hij het moeilijk heeft met hoe ik er nu uitzie. Ik ben een totaal ander persoon. Niet alleen is er 30 kg bij wat dus het uiterlijk TOTAAL veranderd, ik ben ook veel sneller moet en rap buiten adem en heb nergens zin in. Ik wil graag dus afvallen maar mezelf ook fitter en goed in mijn vel voelen. Ik wil jullie alvast al bedanken voor de vele reacties die jullie al hebben gegeven en zoals iemand in het begin vroeg we zullen zeker updates geven van hoe het gaat (en hoe hard Dimix afziet met mij)
                            Dag dame in kwestie
                            welkom en we zijn er voor je !

                            Maar het afzien van dimix....dan kan ik alvast de volgende boeken aanraden:
                            bol.com | Een Baby Erbij En Samen Gelukkig Blijven, Susanne Donders | Nederlandse...

                            bol.com | Constructief Omgaan Met Irritatie En Boosheid, R. Herbig | Nederlandse...

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Katvdm View Post
                              Dames, maar vooral heren,

                              Ik ben dus de dame in kwestie. Eerst en vooral is mijn drang naar zoet iets wat ik mijn hele leven al heb dus niet enkel tijdens de zwangerschap.
                              Een korte schets, toen ik Dimix leerde kennen was mijn gewicht ongeveer 70kg (voor 1m67) en was ik nog mollig maar niet "dik". Op zeer korte tijd samenwonen (zo'n 6 maand) was er al zeker 10kg bij en bleef er maar bijkomen tot de weegschaal 95kg aangaf. Zwanger van onze eerste (lente 2010) is daar 12 kg bijgekomen (dus einde zwangerschap 107 kg - Januari 2011). Na die zwangerschap terug gezakt naar 95kg en dan september 2011, na een miskraam 10kg afgevallen. Echter niet blijven afvallen en door de feestdagen was er alweer 87kg op de weegschaal te lezen. Toen dus zwanger geworden van onze tweede (bevalling voorzien september 2012). Momenteel zegt de weegschaal 102kg (dus + 15kg) Ik eet niet meer zoet dan ervoor, ik heb geen vreemde goestingen en stuur mijn ventje niet te pas en te onpas om zaken te gaan halen voor mij. Wat wel is is dat na deze zwangerschap ik terug wil gaan afvallen. Ik heb ook geen enkel excuus meer in de weg en ik begrijp al mijn vriend me zegt dat hij het moeilijk heeft met hoe ik er nu uitzie. Ik ben een totaal ander persoon. Niet alleen is er 30 kg bij wat dus het uiterlijk TOTAAL veranderd, ik ben ook veel sneller moet en rap buiten adem en heb nergens zin in. Ik wil graag dus afvallen maar mezelf ook fitter en goed in mijn vel voelen. Ik wil jullie alvast al bedanken voor de vele reacties die jullie al hebben gegeven en zoals iemand in het begin vroeg we zullen zeker updates geven van hoe het gaat (en hoe hard Dimix afziet met mij)
                              een mooi streven en suc6
                              als je echt wilt dan lukt het je ook, "mits" je de juiste dingen doet.
                              ben zelf 21 kilo kwijtgeraakt door goed eten en 3 keer een fulbody schema in de week

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Katvdm View Post
                                Dames, maar vooral heren,

                                Ik ben dus de dame in kwestie. Eerst en vooral is mijn drang naar zoet iets wat ik mijn hele leven al heb dus niet enkel tijdens de zwangerschap.
                                Een korte schets, toen ik Dimix leerde kennen was mijn gewicht ongeveer 70kg (voor 1m67) en was ik nog mollig maar niet "dik". Op zeer korte tijd samenwonen (zo'n 6 maand) was er al zeker 10kg bij en bleef er maar bijkomen tot de weegschaal 95kg aangaf. Zwanger van onze eerste (lente 2010) is daar 12 kg bijgekomen (dus einde zwangerschap 107 kg - Januari 2011). Na die zwangerschap terug gezakt naar 95kg en dan september 2011, na een miskraam 10kg afgevallen. Echter niet blijven afvallen en door de feestdagen was er alweer 87kg op de weegschaal te lezen. Toen dus zwanger geworden van onze tweede (bevalling voorzien september 2012). Momenteel zegt de weegschaal 102kg (dus + 15kg) Ik eet niet meer zoet dan ervoor, ik heb geen vreemde goestingen en stuur mijn ventje niet te pas en te onpas om zaken te gaan halen voor mij. Wat wel is is dat na deze zwangerschap ik terug wil gaan afvallen. Ik heb ook geen enkel excuus meer in de weg en ik begrijp al mijn vriend me zegt dat hij het moeilijk heeft met hoe ik er nu uitzie. Ik ben een totaal ander persoon. Niet alleen is er 30 kg bij wat dus het uiterlijk TOTAAL veranderd, ik ben ook veel sneller moet en rap buiten adem en heb nergens zin in. Ik wil graag dus afvallen maar mezelf ook fitter en goed in mijn vel voelen. Ik wil jullie alvast al bedanken voor de vele reacties die jullie al hebben gegeven en zoals iemand in het begin vroeg we zullen zeker updates geven van hoe het gaat (en hoe hard Dimix afziet met mij)
                                Hallo Kat, wat leuk dat je zelf reageert. Uit je bericht lees ik iemand die om de juiste redenen wil veranderen: dat je jezelf fitter gaat voelen en goed in je vel. Ik vind het zelf altijd heel prettig om te voelen wat ik met mijn lichaam kan doen, dan is hoe het er uitziet van ondergeschikt belang, naja voor mezelf dan. Als je je goed voelt, straal je dat ook uit! En hey, je moet goed voor de moeder van je kinderen zorgen, toch?!

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X