Mijn cut-dieet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn cut-dieet

Dit is mijn cut dieet, effectief en toch nog gezond.

8u -40g havermout gemaakt met water en schep proteine poeder (isolate)

10u -5eiwitten,kippenwit,paprika,tomaat,champignons

12u -sla,tomaat,wortel,paprika,ui,blik tonijn in water,etlpl olijfolie

15u -kippenborst ong 250g,ijsbergsla, (half kopje volkoren rijst/koude aardappelen met ui en citroensap/sweet potatoe)

18u -kabeljauwhaasje ong 250g, groene groenten

21u -blik tonijn

Sups: animal pak(smorgens), bcaa (voor en na training), whey isolate shake (smorgens en na training)

Nee, dat is mijn clean bulk dieet! alleen zonder de supps.
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Advies en tips heel welkom.
      Ben 22 jaar oud, weeg 78kg, 183cm en 8-9% vet en ben model van beroep

Comment

Originally posted by anthony1990 View Post

8u -40g havermout gemaakt met water en schep proteine poeder (isolate)

10u -5eiwitten,kippenwit,paprika,tomaat,champignons

12u -sla,tomaat,wortel,paprika,ui,blik tonijn in water,etlpl olijfolie

15u -kippenborst ong 250g,ijsbergsla, (half kopje volkoren rijst/koude aardappelen met ui en citroensap/sweet potatoe)

18u -kabeljauwhaasje ong 250g, groene groenten

21u -blik tonijn

Sups: animal pak(smorgens), bcaa (voor en na training), whey isolate shake (smorgens en na training)
        Hoe allejezus veel eiwit krijg jij niet binnen?!
        Tenzij je tegen de 120 kg aan zit, moet je vast rond de 4 a 5 gr eiwit per kg lichaamsgewicht zitten. Daarbij, waar zijn je vetten?????

Bedankt voor je inbreng, maar ik begin er niet aan. Geld en gemak heb ik, naast spieren, ook graag.
        "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

vetten enerzijds omdat ik men kip en vis in olijfolie bak en men rauwkost altijd aanmaak met olijfolie of lijnzaadolie en ook uit men vis.

en wat bedoel je juist met je laatste zin, want volgens mij kom je met "gemak" niet erg ver en qua kost val dat best wel mee :-)

Comment

rijst/koude aardappelen met ui en citroensap/sweet potatoe)
            gellukig ben je model en geen docent nederlands
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
              Goed dat je het even zegt....
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by gain is pain View Post

Schema ziet er helemaal niet verkeerd uit, nu nog even wat getalletjes.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                  Goed dat je het even zegt....
                  't was al 23.40uur, dus bed tijd
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

en wat bedoel je juist met je laatste zin, want volgens mij kom je met "gemak" niet erg ver en qua kost val dat best wel mee :-)
                    Als eerste, wat Snuff-san al zegt: het is op zich helemaal geen verkeerd schema. Hoewel ik nog steeds denk dat je iets aan vetten tekort komt. Maar goed, hopelijk heb je ooit het voedingsschema in Excel ingevuld en weet jij dat dit niet zo is.

Verder. Zulke schema's zijn helemaal geweldig en prima voor iemand die redelijk vrij is in zijn tijdindeling. Maar als je, zoals ik, een voltijd baan heb, getrouwd ben en twee kinderen heb, dan is het bijna niet te doen om jouw schema aan te houden. Dat bedoel ik met gemak.
                    Daarnaast zou zo'n schema me aardig wat gaan kosten. Als ik kip eet, wil ik liever geen plofkip. En aangezien de biologische kip een aardig prijsje heeft..... Ook zou ik per maand zoveel geld aan supps kwijt zijn dat ik geen geld meer heb om kleren voor mijn kinderen te kopen.
                    "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Originally posted by Deeveehaa View Post
                      Maar als je, zoals ik, een voltijd baan heb, getrouwd ben en twee kinderen heb, dan is het bijna niet te doen om jouw schema aan te houden.
                      Alsof dat iets uitmaakt, het is zijn schema
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                        Alsof dat iets uitmaakt, het is zijn schema
                        Zoals je ziet, vraag de TS naar de reden wat ik bedoel met 'gemak'. Dus vertel ik hem mijn reden.

Comment

Originally posted by Deeveehaa View Post
                          Zoals je ziet, vraag de TS naar de reden wat ik bedoel met 'gemak'. Dus vertel ik hem mijn reden.
                          Oh ja, nou dat maakt het totaaaal anders. Want als je 'gemak' in dat context plaatste, is het ineens wel belangrijk. Heeel belangrijk.
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                            Oh ja, nou dat maakt het totaaaal anders. Want als je 'gemak' in dat context plaatste, is het ineens wel belangrijk. Heeel belangrijk.
                            Nee, jij bent lekker bezig met je off-topic bijdehandte gedoe zo.

Comment

Zozo, vijandigheid zeg..

maarehh.. OT: hij post gewoon zijn schema.. punt. zie hem weinig vragen om feedback ofzo, dus: eet smakelijk TS

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X