Mijn cut-dieet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn cut-dieet

Dit is mijn cut dieet, effectief en toch nog gezond.

8u -40g havermout gemaakt met water en schep proteine poeder (isolate)

10u -5eiwitten,kippenwit,paprika,tomaat,champignons

12u -sla,tomaat,wortel,paprika,ui,blik tonijn in water,etlpl olijfolie

15u -kippenborst ong 250g,ijsbergsla, (half kopje volkoren rijst/koude aardappelen met ui en citroensap/sweet potatoe)

18u -kabeljauwhaasje ong 250g, groene groenten

21u -blik tonijn

Sups: animal pak(smorgens), bcaa (voor en na training), whey isolate shake (smorgens en na training)

Nee, dat is mijn clean bulk dieet! alleen zonder de supps.
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Advies en tips heel welkom.
      Ben 22 jaar oud, weeg 78kg, 183cm en 8-9% vet en ben model van beroep

Comment

Originally posted by anthony1990 View Post

8u -40g havermout gemaakt met water en schep proteine poeder (isolate)

10u -5eiwitten,kippenwit,paprika,tomaat,champignons

12u -sla,tomaat,wortel,paprika,ui,blik tonijn in water,etlpl olijfolie

15u -kippenborst ong 250g,ijsbergsla, (half kopje volkoren rijst/koude aardappelen met ui en citroensap/sweet potatoe)

18u -kabeljauwhaasje ong 250g, groene groenten

21u -blik tonijn

Sups: animal pak(smorgens), bcaa (voor en na training), whey isolate shake (smorgens en na training)
        Hoe allejezus veel eiwit krijg jij niet binnen?!
        Tenzij je tegen de 120 kg aan zit, moet je vast rond de 4 a 5 gr eiwit per kg lichaamsgewicht zitten. Daarbij, waar zijn je vetten?????

Bedankt voor je inbreng, maar ik begin er niet aan. Geld en gemak heb ik, naast spieren, ook graag.
        "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment