Hallo allemaal!
Mijn naam is Sabine, 22 jaar en ik heb wat advies nodig wat betreft mijn voeding.
Ik weeg 65 kg, ben 1.78m en ik heb een vetpercentage van 26%.
Verder werk ik 40 uur in de week, doe ik 3 x per week aan krachttraining en loop ik 2 x in de week hard.
Mijn doel is uiteindelijk een vetpercentage van 18% te bereiken!
Mijn BMI is 20.5
Ik heb via voedingsbehoefte.nl mijn totale dagelijkse energiebehoefte berekend en ik kom uit op 2481 kcal.
Als ik hier 500 kcal aftrek kom ik uit op een totale dagelijkse energiebehoefte van 1981 kcal.
Gister ben ik begonnen met cutten, dit heb ik vandaag gegeten :
Ontbijt:
2x volkoren brood
4 plakjes kipfilet
1 appel
Lunch:
Salade met olijfolie, komkommer, paprika en kaasvlokken
Whey 50gr.
Avond eten:
Magere runderlapjes
Gebakken paprika, ui en olijfolie
Salade
Kwark 500 gr.
Is dit een goed schema om me aan te houden? Met natuurlijk wat variatie qua avond eten (vis, kip).
Als ik bezig ben met cutten kan ik dan ook door gaan met mijn krachttraining?
Ik train namelijk wel voor massa, nu wil ik echt gaan droog trainen. Maakt dit nog verschil in mijn herhalingen? Ik doe nu 8 herhalingen, 4 setjes.
Graag jullie reacties!!
Mijn naam is Sabine, 22 jaar en ik heb wat advies nodig wat betreft mijn voeding.
Ik weeg 65 kg, ben 1.78m en ik heb een vetpercentage van 26%.
Verder werk ik 40 uur in de week, doe ik 3 x per week aan krachttraining en loop ik 2 x in de week hard.
Mijn doel is uiteindelijk een vetpercentage van 18% te bereiken!
Mijn BMI is 20.5
Ik heb via voedingsbehoefte.nl mijn totale dagelijkse energiebehoefte berekend en ik kom uit op 2481 kcal.
Als ik hier 500 kcal aftrek kom ik uit op een totale dagelijkse energiebehoefte van 1981 kcal.
Gister ben ik begonnen met cutten, dit heb ik vandaag gegeten :
Ontbijt:
2x volkoren brood
4 plakjes kipfilet
1 appel
Lunch:
Salade met olijfolie, komkommer, paprika en kaasvlokken
Whey 50gr.
Avond eten:
Magere runderlapjes
Gebakken paprika, ui en olijfolie
Salade
Kwark 500 gr.
Is dit een goed schema om me aan te houden? Met natuurlijk wat variatie qua avond eten (vis, kip).
Als ik bezig ben met cutten kan ik dan ook door gaan met mijn krachttraining?
Ik train namelijk wel voor massa, nu wil ik echt gaan droog trainen. Maakt dit nog verschil in mijn herhalingen? Ik doe nu 8 herhalingen, 4 setjes.
Graag jullie reacties!!
Comment