Afvallen,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by okidoki71 View Post
    Goh, echt?.....Met bericht nr.13 begin je al over as te vragen, je bent net een maandje bezig en je vind het al te traag gaan......en dan doe jij onze reacties als gebitch af?........denk dat jij degen bent die hier moet chillen.

en de styckies lezen en post eens je voedingschema mocht je er 1tje hebben, ben wel benieuwd naar je prima dieet....niet om te bitchen maar om evt. op of aanmerkingen te geven.
    Staat er ergens dat je niet over as mag praten als je nieuw op het forum bent?
    Omdat er mensen hier zijn die zich zelf te langzaam vinden groeien zich volspuiten betekend niet dat ik het zal doen.

Wil wel graag over alles leren want zodra der een gesprek over is dat ik niet met een bek vol tanden sta omdat ik er geen kennis over heb.
    When i was born the Devil sad '' Oww shit competition!''

Blood makes you related....Loyalty makes you familie

Comment

Als je pas 1 maand bezig bent, waarvan je lichaam ook nog tijd nodig heeft om te kunnen gaan reageren op je voeding en training: vind ik het niet eens zo beroerd gegeven.
      Geef je lichaam de tijd, de reactie komt heus wel.
      Je hebt natuurlijk wel altijd bagger gegeten, met je junkfood. Nu eet je "waarschijnlijk" n stuk beter.
      Heel snel afvallen is ook waardeloos, als je op gewicht wilt blijven later ( het Sonja Bakkeren)
      Doe het rustig aan.

Comment

Top dat je wilt afvallen! En al bezig bent...

Je zal voor jezelf het nut moeten gaan zien van de gezonde dingen en de ongezonde dingen, dit betekent dat je junkfood opzij zal moeten zetten en vervangen met vezelrijk brood en fruit (1 stuk per dag is voldoende want je wilt niet extra kcal binnen krijgen). Het is mogelijk om snel resultaat te zien, alleen dat hangt van JOUW zelf af knul.

Als je denkt dat hierboven bullshit staat, zal je die 4 regels nog 1000 keer opnieuw moeten lezen totdat je inziet dat het klopt. Ga lekker trainen, en je zal wat betreft voedsel heel veel niet mogen eten indien je 100 procent resultaat wilt!

Grtz
        Make it count!
        Always look on the bright side of life...

Comment

Oki eet snel kwark, just saying
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Dus gewoon nog even 11 maandjes door knallen dan moet alles goed zijn gekomen.
            en als ik dan nog geen verandering heb doe ik duidelijk iets verkeerd.

Junkfood en Alcohol is op dit moment taboe voor me.

Eet elke ochtend Brinta, dan rond 11 Magere kwark of yoghurt, rond 1 een broodje met een salade en dan savonds maaltijden zoals kip, biefstuk enzovoort

Comment

ligt er maar net aan hoeveel kcal je verbruikt en hoeveel je dr in stopt. Is zo niet te zeggen, zo op t eerste gezicht eet je te weinig. Grote fout
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Zit rond de 2000 kcal... het is erg weinig had uit gerekend dat ik met mij gewicht 2700 mocht... Dat is over mij hele gewicht dus plus vet terwijl voor mijn vet hoef ik geen kcal te eten, dus 2000 vond ik wel netjes

Comment

Originally posted by Fatboys-Manor View Post
                  Zit rond de 2000 kcal... het is erg weinig had uit gerekend dat ik met mij gewicht 2700 mocht... Dat is over mij hele gewicht dus plus vet terwijl voor mijn vet hoef ik geen kcal te eten, dus 2000 vond ik wel netjes
                  Hoe heb je dat uitgerekend? En mocht jij daarvoor je vetpercentage gebruikt hebben: hoe heb je die uitgerekend?
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                    Hoe heb je dat uitgerekend? En mocht jij daarvoor je vetpercentage gebruikt hebben: hoe heb je die uitgerekend?

Had een formule gevonden volgens mij ging hij zoiets als dit,

Gewicht 122,
                    Lengthe 196,
                    Leventijd 20,
                    VP 27,2%

Gewicht / 100 = % % - vp = gewicht
                    66 + (13.7 * gewicht in kilo's) + (5 x lengte in cm) – (6.8 x leeftijd in jaren)

Als ik deze gegevens heb gedaan zou deze persoon 2581 kcal mogen eten maar dat is met vp erbij,
                    zonder de vp mee te rekenen kom ik op 2143 kcal.

Of zit ik zwaar fout met me berekening?

Comment

Je ruststofwisseling is niet hetzelfde als je dagelijkse kcal behoefte, die kan sterk variëren als je veel sport of zelfs als je heel veel overgewicht hebt: om dat overgewicht te behouden moet je veel eten. Eet je dan ineens te weinig, dan zul je ook spiermassa verliezen.

Comment

Had een formule gevonden volgens mij ging hij zoiets als dit,

Gewicht 122,
                        Lengthe 196,
                        Leventijd 20,
                        VP 27,2%

Gewicht / 100 = % % - vp = gewicht
                        66 + (13.7 * gewicht in kilo's) + (5 x lengte in cm) – (6.8 x leeftijd in jaren)

Als ik deze gegevens heb gedaan zou deze persoon 2581 kcal mogen eten maar dat is met vp erbij,
                        zonder de vp mee te rekenen kom ik op 2143 kcal.

Of zit ik zwaar fout met me berekening?
                        Ik zit zelfs op 3000kcal met mn 1.87. Dit is je rustmetabolsime. Daar bovenop hoort nog je werkactiviteiten en je sportactiviteiten. Dus denk echt wel dat je rond de 2800 of meer uit zal komen met jou lengte. Ik voeg me ook bij de rest toe en dat is dat je veel te weinig eet! Je probeert ook spieren op te bouwen maar die breek je momenteel met jouw huidige voedingspatroon juist af!

Comment

of zit ik zwaar fout met me berekening?
                          Er bestaan geen berekeningen voor je onderhoud. Tenminste, niet op basis van zo weinig informatie. Dit is niet meer dan een richtlijn die zelfs nog veel kanten opkan.
                          Zeker als je vetpercentage ook nog via een weegschaal of calculator berekend is, dan is het gok op gok. Dat hoeft niet verkeerd te zijn, maar absolute zekerheid is het in ieder geval niet
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ahhh nou bedankt... Ik zal dus maar zeker minimaal 500 kcal meer per dag gaan eten,

Wat raden jullie aan als voeding om toch rond de 2700 a 3000 kcal te bereiken?

Wat ik nu eet ik al best vaak, mischien producten die meer kcal zijn?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X