Stevia klontjes echt calorie-arm?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Domenique View Post
    Sommige mensen hier zijn zo dom, verklaard dat ze al paar jaar hetzelfde uit zien ik maakte idd een rekenfoutje. Heb graag zoet zeker nu ik 2 weken en 3 dagen uit ben, vroeg het mij af, zei niet dat ik het geregeld doe...ff normaal doen malloten

Nou, neem me vooral niet kwalijk.............
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Wel eens gekeken op de steviaprodukten in de super?, ten eerste harstikke duur en er zit maar een miniscuul beetje (2 a 5%) stevia in, de rest wat er in zit is gewoon dezelfde zooi als die andere zoetstofprodukten, alleen zijn die vele malen goedkoper......pure marketing en oplichting.
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

en vervolgens s'avonds een handje meer ongezoute nootjes eten.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
          Even mierenneuken: er is een verschil tussen onverteerbaar en onbruikbaar als bouwstof. Gelatine-eiwit is onbruikbaar als bouwstof, maar omdat het verteerbaar is, wordt het in het lichaam alsnog gebruikt voor de energievoorziening.

Cellulose daarintegen is simpelweg onverteerbaar voor ons, en bevat, ondanks dat het bij verbranding evenveel op zou leveren als alle andere koolhydraten, 0kcal voor ons, omdat wij het niet kunnen verteren. Erythritol valt ook in die catagorie.
          Niets mis met wat mierenneukerrij Ik was gewoon te kort door de bocht

Sommige mensen hier zijn zo dom
          Oh ja, vertel?

En grappig dat je weet hoe leden eruit ziet. De enkeling die foto's post, boekt juist progressie. Want ja, waarom zou je het anders posten?
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Heb geen progressie meer zou dat door de calorieen in de stevia komen
            “A weak man is not as happy as that same man would be if he were strong”. - Mark Rippetoe

Comment

Sommige mensen hier zijn zo dom, verklaard dat ze al paar jaar hetzelfde uit zien ik maakte idd een rekenfoutje. Heb graag zoet zeker nu ik 2 weken en 3 dagen uit ben, vroeg het mij af, zei niet dat ik het geregeld doe...ff normaal doen malloten
              haha doe niet zo ultimate frenzy man
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

En wat is normaal?

Een vinger in je gat en 2 in de lucht

Comment

Jullie begrijpen domenique niet:P. Hij is bezig met wedstrijddieetm, dus probeert gwn zoveel mogelijke kcal die niet in het schema zitten te schrappen. Maar domenque persoonlijk mijn mening is...pushen. Drink het zonder stevia. Stevia is net als aspartaam gewoon rotzooi. Desnoods drink je alleen maar water en geen thee.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                    Jullie begrijpen domenique niet:P. Hij is bezig met wedstrijddieetm, dus probeert gwn zoveel mogelijke kcal die niet in het schema zitten te schrappen. Maar domenque persoonlijk mijn mening is...pushen. Drink het zonder stevia. Stevia is net als aspartaam gewoon rotzooi. Desnoods drink je alleen maar water en geen thee.

dus die 8 kcal boeit niks....anders gewoon zoetstof nemen....
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                      dus die 8 kcal boeit niks....anders gewoon zoetstof nemen....
                      8 kcal boeit niks nee. Maar 8 kcal x 3= 18. Vervolgens op een hele week is het weer meer. Het telt telkens op, thats my point.

Comment

Los van die kcal die erin zitten,... als hij van zoet houdt, en hij zit in een wedstrijdvoorbereiding, dan lijkt me dat hij het zichzelf onnodig moeilijk maakt daarmee. Zoet (en zout) went gewoon snel.
                        Al lijkt me ook dat je niet een schema hebt om er zelf van alles aan toe te voegen/verwijderen, zeker niet in zon periode. Maar dat terzijde.
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Jullie begrijpen domenique niet:P. Hij is bezig met wedstrijddieetm, .
                          Ik begrijp Domenique prima en ja, dat weet ik.
                          Maar het is hoe dan ook aan te bevelen om dan aan je beleving van zoet te werken, juist om het makkelijker te maken. Als je het zoet niet meer mist, is het ook geen strijd meer voor jezelf.
                          Maar om dan voor malloot te worden uitgemaakt omdat die tip aan hem wordt gegeven, is ook niet aardig. En dat heeft geen bal te maken met een dieet.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Reageerde ook niet op jou specifiek beau.

Comment

Ik vond het niet zo'n rare vraag. Is toch ook best opvallend, of het relevant voor je dieet is, dat is een andere kwestie.
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Reageerde ook niet op jou specifiek beau.
                                nee, ook dat snap ik wel (en dat voor een blonde! ).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X