Hallo,
Ik ben een jongen van 17 jaar en met de lengte van 1.81m. Mijn gewicht is nu 73. Mijn doel is 65 kilo te gaan wegen.
Ik ben niet dik hoor. Dat al helemaal niet. Ik ben juist overal droog, behalve bij mijn buik hij is iets te bol en ik zou hem graag plat willen hebben. Ik train ook mijn buik, maar niet echt voor een sixpack maar meer voor mezelf(vind het namelijk een goed resultaat om te kunnen zien dat ik hard heb getraind).
Ik fitness al 8 maanden en het gaat goed, maar ik begin er nu pas meer verstand van te krijgen. Sinds 2 weken heb ik besloten af te vallen.
Ik ben gaan letten op me eten en mijn schema ziet er dus zo uit.
Ochtend:
07:15 Een kom brinta dik gemaakt.
07:15 Een banaan
07:15 0.5L water
09:30 2 sneetjes volkoren bruin brood met kipfilet
09:30 0.5L water
11:00 2 sneetjes volkoren bruin brood met kipfilet/leverworst. (is leverworst trouwens veel slechter dan kipfilet?)
12:00 2 sneetjes volkoren bruin brood met kipfilet/leverworst
12:00 0.5 liter water
14:00 2 sneetjes volkoren bruin brood met kipfilet
15:00 een halve fles water
16:00 kwark/yoghurt met honing
17:00 avondeten (meestal rijst met sla, uien en kip)
19:00/19:30 trainen (plus water)
22:00 yoghurt/kwark met honing
22:00 banaan
22:00 0.5L water
Vandaag heb ik bijvoorbeeld alle cardio apparaten een kwartier lang gepakt. Ik wisselde steeds af dus eerst deed ik een minuut lang rustig dan 3 minuten weer hard. Op het einde 20 minuten buikspieroefeningen.
Ik heb geleerd dat je lichaam pas vet verbrand na 20 minuten inspanning. Telt dit ook als ik eerst krachttraining doe en daarna pas cardio? Ook hoorde ik dat interval training beter is dan 1 uur lang cardio. Kan iemand dat ook even uitleggen?
Kan iemand me meer tips geven over mijn voedingsschema en tips over afvallen?
Het was een lang verhaal, maar alvast bedankt voor de antwoorden!
Ik ben een jongen van 17 jaar en met de lengte van 1.81m. Mijn gewicht is nu 73. Mijn doel is 65 kilo te gaan wegen.
Ik ben niet dik hoor. Dat al helemaal niet. Ik ben juist overal droog, behalve bij mijn buik hij is iets te bol en ik zou hem graag plat willen hebben. Ik train ook mijn buik, maar niet echt voor een sixpack maar meer voor mezelf(vind het namelijk een goed resultaat om te kunnen zien dat ik hard heb getraind).
Ik fitness al 8 maanden en het gaat goed, maar ik begin er nu pas meer verstand van te krijgen. Sinds 2 weken heb ik besloten af te vallen.
Ik ben gaan letten op me eten en mijn schema ziet er dus zo uit.
Ochtend:
07:15 Een kom brinta dik gemaakt.
07:15 Een banaan
07:15 0.5L water
09:30 2 sneetjes volkoren bruin brood met kipfilet
09:30 0.5L water
11:00 2 sneetjes volkoren bruin brood met kipfilet/leverworst. (is leverworst trouwens veel slechter dan kipfilet?)
12:00 2 sneetjes volkoren bruin brood met kipfilet/leverworst
12:00 0.5 liter water
14:00 2 sneetjes volkoren bruin brood met kipfilet
15:00 een halve fles water
16:00 kwark/yoghurt met honing
17:00 avondeten (meestal rijst met sla, uien en kip)
19:00/19:30 trainen (plus water)
22:00 yoghurt/kwark met honing
22:00 banaan
22:00 0.5L water
Vandaag heb ik bijvoorbeeld alle cardio apparaten een kwartier lang gepakt. Ik wisselde steeds af dus eerst deed ik een minuut lang rustig dan 3 minuten weer hard. Op het einde 20 minuten buikspieroefeningen.
Ik heb geleerd dat je lichaam pas vet verbrand na 20 minuten inspanning. Telt dit ook als ik eerst krachttraining doe en daarna pas cardio? Ook hoorde ik dat interval training beter is dan 1 uur lang cardio. Kan iemand dat ook even uitleggen?
Kan iemand me meer tips geven over mijn voedingsschema en tips over afvallen?
Het was een lang verhaal, maar alvast bedankt voor de antwoorden!
Comment