Beste Fitnessmensen,
Mijn naam is Thomas & ik zoek hulp!
Ik let op mijn voeding ; gezond eten en genoeg vooral doe ik ook.
Mijn stats :
Geslacht : Man
Lengte (CM) : 195
Gewicht (KG) : 103
Leeftijd : 18
Vet Percentage : 17.5%
Vet Vrije Massa : 85 KG
Sinds een tijdje train ik hard, voor mijn gevoel en vanuit mijn perspectief & dat vanuit het zicht van andere mensen zien hun ook verschil..!
Maandag - KT & Cardio (20 Mins)
Dinsdag - Cardio (45 Mins)
Woensdag - KT & Cardio (20 Mins)
Donderdag - Cardio (45 Mins)
Zaterdag - KT & Cardio (20 Mins)
Kracht-training spiergroepen heb ik verdeeld over de dagen natuurlijk.
Dit heb ik een maand gedaan nu, daarvoor deed ik het anders, minder cardio en slecht op mijn voeding gelet (crash-dieet).
Nu heb ik gister gewogen op de Vet%-Weegschaal en ik zag geen progressie met de vorige keer.
Ik wil misschien gaan switchen naar 4 dagen cardio & zaterdag fullbody krachttraining, ik ben groot aangelegd qua spieren.
Mijn echte doel nu is afvallen tot mijn doel qua vetpercentage ; ongeveer 10/12%
Tips & andere hulp worden ZEER op prijs gesteld.. sinds ik al heel lang worstel met mijn lichaam..
Vriendelijke groeten,
Thomas aka 'Thomas G'
Mijn naam is Thomas & ik zoek hulp!
Ik let op mijn voeding ; gezond eten en genoeg vooral doe ik ook.
Mijn stats :
Geslacht : Man
Lengte (CM) : 195
Gewicht (KG) : 103
Leeftijd : 18
Vet Percentage : 17.5%
Vet Vrije Massa : 85 KG
Sinds een tijdje train ik hard, voor mijn gevoel en vanuit mijn perspectief & dat vanuit het zicht van andere mensen zien hun ook verschil..!
Maandag - KT & Cardio (20 Mins)
Dinsdag - Cardio (45 Mins)
Woensdag - KT & Cardio (20 Mins)
Donderdag - Cardio (45 Mins)
Zaterdag - KT & Cardio (20 Mins)
Kracht-training spiergroepen heb ik verdeeld over de dagen natuurlijk.
Dit heb ik een maand gedaan nu, daarvoor deed ik het anders, minder cardio en slecht op mijn voeding gelet (crash-dieet).
Nu heb ik gister gewogen op de Vet%-Weegschaal en ik zag geen progressie met de vorige keer.
Ik wil misschien gaan switchen naar 4 dagen cardio & zaterdag fullbody krachttraining, ik ben groot aangelegd qua spieren.
Mijn echte doel nu is afvallen tot mijn doel qua vetpercentage ; ongeveer 10/12%
Tips & andere hulp worden ZEER op prijs gesteld.. sinds ik al heel lang worstel met mijn lichaam..
Vriendelijke groeten,
Thomas aka 'Thomas G'
Comment