Ik sta al 7 weken stil qua gewicht en centimeters, sterker nog de centimeters op mijn bovenbenen en buik nemen zelfs toe. Nou ben ik 5,5 maand geleden bevallen en daar was ik 34,6 kilo door aangekomen, inmiddels ben ik wel al 28 kilo kwijt maar die laatste centimeters/ kilo's willen niet.
Qua voeding let ik ontzettend goed op en begin daarom nu echt gedemotiveerd te raken.
Beweging:
Maandag: 30 minuten HIIT Bootcamp
Dinsdag: rustdag
Woensdag: 60 minuten total body training obv mijn Personal Trainer
Donderdag: 60 minuten hardlooptraining obv mijn Personal Trainer
Vrijdag: 30 minuten HIIT Bootcamp
Zaterdag: 90 minuten Bikram Yoga
Zondag: rustdag
Voeding van een week:
Ontbijt: om de dag
kwark, ongezouten noten, chiazaad, gebroken lijnzaad, frambozen, blauwe bessen.
Of havermout met melk frambozen, blauwe bessen, chiazaad, kaneel.
Tussendoor: salade van avocado, kip, komkommer, tomaat. Of salade van gegrilde courgette, ui, Philadelphia, pijnboompitten, tomaat, taugé.
Lunch: twee boterhammen met mager beleg zoals kipfilet, Philadelphia, rookvlees.
Snack: handje ongezouten noten
Avond eten: 150 gram kip,vis of biefstuk, 300 gram groenten, 100 gram aardappelen.
Daarnaast drink 3 liter vocht ( water en thee) en 2 koffie verder geen frisdrank of alcohol.
Mijn personal trainer begrijpt er net als ik niks van, we hebben 3 weken geleden de trainingen veranderd in de hoop dat er iets zou gebeuren maar helaas.
Ik ben 32, 173 cm en weeg nu 67 kilo. Vet% 35
Wie o wie heeft tips voor mij? Wat doe ik verkeerd?
Ik hoor het heeeeel graag.
Alvast bedankt
Groetjes
Claire
Qua voeding let ik ontzettend goed op en begin daarom nu echt gedemotiveerd te raken.
Beweging:
Maandag: 30 minuten HIIT Bootcamp
Dinsdag: rustdag
Woensdag: 60 minuten total body training obv mijn Personal Trainer
Donderdag: 60 minuten hardlooptraining obv mijn Personal Trainer
Vrijdag: 30 minuten HIIT Bootcamp
Zaterdag: 90 minuten Bikram Yoga
Zondag: rustdag
Voeding van een week:
Ontbijt: om de dag
kwark, ongezouten noten, chiazaad, gebroken lijnzaad, frambozen, blauwe bessen.
Of havermout met melk frambozen, blauwe bessen, chiazaad, kaneel.
Tussendoor: salade van avocado, kip, komkommer, tomaat. Of salade van gegrilde courgette, ui, Philadelphia, pijnboompitten, tomaat, taugé.
Lunch: twee boterhammen met mager beleg zoals kipfilet, Philadelphia, rookvlees.
Snack: handje ongezouten noten
Avond eten: 150 gram kip,vis of biefstuk, 300 gram groenten, 100 gram aardappelen.
Daarnaast drink 3 liter vocht ( water en thee) en 2 koffie verder geen frisdrank of alcohol.
Mijn personal trainer begrijpt er net als ik niks van, we hebben 3 weken geleden de trainingen veranderd in de hoop dat er iets zou gebeuren maar helaas.
Ik ben 32, 173 cm en weeg nu 67 kilo. Vet% 35
Wie o wie heeft tips voor mij? Wat doe ik verkeerd?
Ik hoor het heeeeel graag.
Alvast bedankt
Groetjes
Claire
Comment