Cardio & krachttraning

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cardio & krachttraning

Beste Sporters,

Ik ben naast het ziek zijn begonnen met elke dag mijn boven lijf te trainen borst,rug,biceps,triceps,nek. En een hoop gaan lopen. Ik ben 18 jaar en weeg nu 90 kilo ben in 14 dagen 6 kilo afgevallen door kolydraten te vermijden en een hoop eiwitten te gaan eten. Ik wil naast 5x in de week kracht training en 1,5 uur per dag stevig lopen wil ik bokszak training gaan doen met hulp thuis, ik wil weten hoe vaak en Holland ik moet training en hoe zwaar de bokszak moet wegen. Voor droogtrainen en vetverbranding. Trapzak gaat niet ivm verrotte knie. Groeten Nicky

Help..

Comment

Droogtrainen bestaat niet. Maak een voedingsschema en een trainingsschema. Je traint de helft van je lichaam niet, namelijk je benen. Ook train je te vaak. Meer is niet beter
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik train altijd droog, wil geen spekkie zijn.
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Guusd View Post
          Ook train je te vaak
          Dan doe ik ook al een paar jaar iets fout
          Misschien maar een topic openen, kijken wat voor verbeterpunten ik nog meer heb
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

je kan best vaak trainen....als je maar ook rustdagen inlast

Comment

Rustdagen??wtf!!trainen moet je 7 dagen per week 2 x per dag, wanna be big?Train big
              "You are what you eat..."
              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik kan pas mijn benen weer trainen zodra ik aan mijn knie geopereerd ben, maar heeft iemand een idee hoe zwaar die bokszak moet wegen. Elke dag bokszak trainen is goed voor je uithoudingsvermogen en vetverbranding !

Comment

Originally posted by nickyoostwal View Post
                  Ik kan pas mijn benen weer trainen zodra ik aan mijn knie geopereerd ben, maar heeft iemand een idee hoe zwaar die bokszak moet wegen. Elke dag bokszak trainen is goed voor je uithoudingsvermogen en vetverbranding !
                  ik beuk een zak van 1,80m en 75 kilo aardig heen en weer, zal zeker niet te licht kopen!

Comment

Originally posted by plop37 View Post
                    ik beuk een zak van 1,80m en 75 kilo aardig heen en weer, zal zeker niet te licht kopen!
                    Thanx ga der rekening mee houden!

Comment

Heb een goede aanleg om breed te worden, ik wil met mijn apparaten die ik thuis heb goed gaan trainen. Benen train ik door middel van interval lopen. Thuis kan ik bankdrukken biceps en triceps en mijn borst trainen. Weet iemand door middel van lijnen en trainen een stuk breder en gespieder te worden heb thuis creatine en proteïnen staan. Greatz

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                        Rustdagen??wtf!!trainen moet je 7 dagen per week 2 x per dag, wanna be big?Train big
                        Robbie kan jij voor mij een schema bedenken

Comment

Je bent veel te veel afgevallen in een korte tijd. Daarmee bedoel ik dat je geheid een groot deel van dat gewicht aan spieren bent kwijtgeraakt en niet alleen aan vet; dit zijn dus die spieren waar je zo hard voor aan het werken bent! Eet dus wat meer totdat je weet waar je mee bezig bent. Gezond vet verliezen gebeurt met max +- 0,5 kilo á 1 kilo per week.

Met interval training train je je longen en je verbrandt vet; je zult er geen beenspieren van krijgen; hiervoor moét je echt je beenspieren apart trainen. Wist je al dat als je je benen traint, je bovenlichaam ook sneller spieren aanzet? Bij benentraining komen er namelijk belangrijke hormonen vrij die helpen bij het opbouwen van spieren. Daarnaast is het natuurlijk ook mooi als de spieren in je lichaam in verhouding zijn. Je benen zijn de grootste spiergroep in je lichaam, wat betekent dat je daar snel een hoop spieren kunt opbouwen. Meer spieren betekent dat je meer vet verbrandt in rustmodus!

Hier heb je een goed schema om 4 keer per week mee te trainen (deze gebruik ik zelf ook):

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...en-schema.html

Je kunt zelf ook op dit forum zoeken naar andere schema's. Er staan er genoeg op.

Succes!

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                            Je bent veel te veel afgevallen in een korte tijd. Daarmee bedoel ik dat je geheid een groot deel van dat gewicht aan spieren bent kwijtgeraakt en niet alleen aan vet; dit zijn dus die spieren waar je zo hard voor aan het werken bent! Eet dus wat meer totdat je weet waar je mee bezig bent. Gezond vet verliezen gebeurt met max +- 0,5 kilo á 1 kilo per week.

Met interval training train je je longen en je verbrandt vet; je zult er geen beenspieren van krijgen; hiervoor moét je echt je beenspieren apart trainen. Wist je al dat als je je benen traint, je bovenlichaam ook sneller spieren aanzet? Bij benentraining komen er namelijk belangrijke hormonen vrij die helpen bij het opbouwen van spieren. Daarnaast is het natuurlijk ook mooi als de spieren in je lichaam in verhouding zijn. Je benen zijn de grootste spiergroep in je lichaam, wat betekent dat je daar snel een hoop spieren kunt opbouwen. Meer spieren betekent dat je meer vet verbrandt in rustmodus!

Hier heb je een goed schema om 4 keer per week mee te trainen (deze gebruik ik zelf ook):

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...en-schema.html

Je kunt zelf ook op dit forum zoeken naar andere schema's. Er staan er genoeg op.

Succes!
                            Dankjewel voor je berichtje hier heb ik zeker wat aan en ik ga ermee aan de slag! Grtz Nicky

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X