Beste BN'ers,
Ik gebruik nu 4 dagen de pil Ripped: Ripped! - Body & Fit | Body & Fitshop
Dit zorgt ervoor dat ik sneller mijn vet verbrand, dit zie ik ook al want ik zie nu echt al bovenaan de V in me rug komen alleen, nu heb ik een vraag:
Onderaan bij mijn taille heb ik nog wat vet zitten en op me onderbuik, hoe kan ik dit het beste er af fitnessen, ik heb een voedingsschema:
Ontbijt 2 boterhammen met kipfilet
- 10 uur: 2 Rijstwafels
- 12 uur 2 boterhammen met kipfilet/pindakaas****
- 14****uur 1 rijstwafel + appel met kaneel
- 16 uur****1 boterham****
- 18 uur: Gewoon wat je moeder maakt probeer weinig vet te eten en zout te vermijden.
- 20****uur: bakje yoghurt magere****100 gram
- Voor het slapen 250 gram of 500****gram magere kwark .
Na elke krachttraining op Maandag-Dinsdag-Donderdag en Vrijdag ga ik 20 minuten op de crosstrainer en op Donderdag 1 uur omdat ik dan alleen me shoulders pak, hopelijk kunnen jullie mij helpen, 1 Maart begin ik met een low-carb schema
Pieter
Ik gebruik nu 4 dagen de pil Ripped: Ripped! - Body & Fit | Body & Fitshop
Dit zorgt ervoor dat ik sneller mijn vet verbrand, dit zie ik ook al want ik zie nu echt al bovenaan de V in me rug komen alleen, nu heb ik een vraag:
Onderaan bij mijn taille heb ik nog wat vet zitten en op me onderbuik, hoe kan ik dit het beste er af fitnessen, ik heb een voedingsschema:
Ontbijt 2 boterhammen met kipfilet
- 10 uur: 2 Rijstwafels
- 12 uur 2 boterhammen met kipfilet/pindakaas****
- 14****uur 1 rijstwafel + appel met kaneel
- 16 uur****1 boterham****
- 18 uur: Gewoon wat je moeder maakt probeer weinig vet te eten en zout te vermijden.
- 20****uur: bakje yoghurt magere****100 gram
- Voor het slapen 250 gram of 500****gram magere kwark .
Na elke krachttraining op Maandag-Dinsdag-Donderdag en Vrijdag ga ik 20 minuten op de crosstrainer en op Donderdag 1 uur omdat ik dan alleen me shoulders pak, hopelijk kunnen jullie mij helpen, 1 Maart begin ik met een low-carb schema
Pieter
Comment