Hoe te stoppen spieren op te bouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Steef, zou je eens een foto kunnen posten van je fysiek? Zo nee dan verzoek ik je te stoppen met dit soort posts.

gr.

Comment

Wat is dit dan weer voor post? @ts
      keep the focus going!

Comment

Beste topic van vandaag.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

ik moet elke dag 20x naar mijn zolder lopen waar mijn kamer is , nou ben ik al 20kg spier in mijn benen aangekomen , hoe raak ik dit kwijt

Comment

Ik heb net een a4tje volgeschreven, heb nu een onderarm zo dik als me bovenbeen, hoe kom ik hier nu van af?

Comment

Mijn buurman heeft gisteren een taai stuk vlees gegeten. Vanochtend herkende ik hem niet meer in de garage, hij leek net een bulldog met die overontwikkelde kaakspieren.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Mijn buurman heeft gisteren een taai stuk vlees gegeten. Vanochtend herkende ik hem niet meer in de garage, hij leek net een bulldog met die overontwikkelde kaakspieren.
                ik ben niet van de plusjes, maar bij deze +1
                'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X