Je eet niet teveel, je eet gewoon slecht.
Eetlust onderdrukken
Collapse
X
-
Originally posted by aktito View PostIk weet niet welke gezondheidsproblemen je had
Wat mij opvalt is dat zijn diëtist zijn vet niet met een tang kan meten omdat het teveel vet is en het maar schat op 20%..."Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
Originally posted by Mohr View PostCheck zijn naam...
Wat mij opvalt is dat zijn diëtist zijn vet niet met een tang kan meten omdat het teveel vet is en het maar schat op 20%...Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostHahahahahaha je zou Obese van afgelopen week (Stanley) eens moeten kijken. Op t einde was zou hij ook een vetpercentage hebben wat iets onder de 30% zit. En uuuuhhhhhh hij staat daar in zn boxer, maar ik weet t niet hoor"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Mischien heb ik het niet duidelijk omschreven.
@pascalos sorry voor mijn giftige reaktie.
Alleen op een junck-dag drink ik fris.
Waar zitten volgens jullie al die suikers in?
Ik dacht toch vrij weinig suikers te eten.
Bijv. Cracootes volkoren van LU zit daar suiker in?
Ik eet bijv. flakes als onbijt ipv. krokante musli.
Magere kwark eet ik meestal ipv "gewoon toetje"
Volgens dieetist zit ik (als ik mij beheers) op de normale voeding van gemiddelde man.
Ik zie niet waar mijn teveel aan suikers zit.╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ Ik ben niet dik,ik zit in mijn bulk fase ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostWaarom eet je zoveel maaltijden?
Alles wat ik lees is frisdrank/alc vrij bier/ chips/ crackers/fruit...
Het meeste wat je eet bestaat uit suikers.
Als je moeite hebt met weinig eten, neem dan minder maaltijden en eet wat meer per maaltijd.
Je moet geen zooi eten voor je gaat slapen, dat verteer je niet meer en word omgezet naar vet..
Crackers niet.
Het is toch de bedoeling dat je 2 stuks fruit eet en 2 ons groente?
Ok geen 3 of 4 maar beter dan snoep of chips.
Frisdrank/alcvrij bier/chips eet ik alleen op de junk-dagen.
Ik WEET dat ik dat niet moet doen.
Maar tussen iets weten en doen is een grote stap.
Wat betreft die eetlust remmers zie/zag ik het net als nicotine pleisters.
Ook niet gezond maar wel een tussenstap van verslaving naar stoppen.╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ Ik ben niet dik,ik zit in mijn bulk fase ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Comment
-
Pascalos ben ik neem ik aan?
Als je niet weet waar veel suikers in zitten raad ik je aan om per product gewoon eens op de verpakking te kijken. Daar staat meestal vermeld hoeveel koolhydraten er in zitten en soms hoeveel hiervan uit suikers bestaan. Staat het er niet dan zoek je het op internet op.
Crackers bevatten nauwelijks vezels of complexe koolhydraten, hetgeen voor jouw dieet van belang kan zijn.
Nogmaals, probeer je te gaan verdiepen in gezonde voeding, lees sticky's hierover en ga er mee aan de slag.
Succes.Last edited by Pascal Jongejan; 14-02-2013, 09:20.2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Originally posted by Manke Nelis View PostNet even snel op het pak cracottes gespiekt.
Per 100gr 70gr koolhydraten waarvan 7 gr suikers.
Koolhydraten in de zin van suikers moet je beperken.
Maar die 63gr koolhydraten zijn die dan ook "slecht"“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
14 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment