Je eet niet teveel, je eet gewoon slecht.
Eetlust onderdrukken
Collapse
X
-
Originally posted by aktito View PostIk weet niet welke gezondheidsproblemen je had
Wat mij opvalt is dat zijn diëtist zijn vet niet met een tang kan meten omdat het teveel vet is en het maar schat op 20%..."Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
Originally posted by Mohr View PostCheck zijn naam...
Wat mij opvalt is dat zijn diëtist zijn vet niet met een tang kan meten omdat het teveel vet is en het maar schat op 20%...Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostHahahahahaha je zou Obese van afgelopen week (Stanley) eens moeten kijken. Op t einde was zou hij ook een vetpercentage hebben wat iets onder de 30% zit. En uuuuhhhhhh hij staat daar in zn boxer, maar ik weet t niet hoor"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Mischien heb ik het niet duidelijk omschreven.
@pascalos sorry voor mijn giftige reaktie.
Alleen op een junck-dag drink ik fris.
Waar zitten volgens jullie al die suikers in?
Ik dacht toch vrij weinig suikers te eten.
Bijv. Cracootes volkoren van LU zit daar suiker in?
Ik eet bijv. flakes als onbijt ipv. krokante musli.
Magere kwark eet ik meestal ipv "gewoon toetje"
Volgens dieetist zit ik (als ik mij beheers) op de normale voeding van gemiddelde man.
Ik zie niet waar mijn teveel aan suikers zit.╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ Ik ben niet dik,ik zit in mijn bulk fase ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostWaarom eet je zoveel maaltijden?
Alles wat ik lees is frisdrank/alc vrij bier/ chips/ crackers/fruit...
Het meeste wat je eet bestaat uit suikers.
Als je moeite hebt met weinig eten, neem dan minder maaltijden en eet wat meer per maaltijd.
Je moet geen zooi eten voor je gaat slapen, dat verteer je niet meer en word omgezet naar vet..
Crackers niet.
Het is toch de bedoeling dat je 2 stuks fruit eet en 2 ons groente?
Ok geen 3 of 4 maar beter dan snoep of chips.
Frisdrank/alcvrij bier/chips eet ik alleen op de junk-dagen.
Ik WEET dat ik dat niet moet doen.
Maar tussen iets weten en doen is een grote stap.
Wat betreft die eetlust remmers zie/zag ik het net als nicotine pleisters.
Ook niet gezond maar wel een tussenstap van verslaving naar stoppen.╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ Ik ben niet dik,ik zit in mijn bulk fase ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Comment
-
Pascalos ben ik neem ik aan?
Als je niet weet waar veel suikers in zitten raad ik je aan om per product gewoon eens op de verpakking te kijken. Daar staat meestal vermeld hoeveel koolhydraten er in zitten en soms hoeveel hiervan uit suikers bestaan. Staat het er niet dan zoek je het op internet op.
Crackers bevatten nauwelijks vezels of complexe koolhydraten, hetgeen voor jouw dieet van belang kan zijn.
Nogmaals, probeer je te gaan verdiepen in gezonde voeding, lees sticky's hierover en ga er mee aan de slag.
Succes.Last edited by Pascal Jongejan; 14-02-2013, 09:20.2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Originally posted by Manke Nelis View PostNet even snel op het pak cracottes gespiekt.
Per 100gr 70gr koolhydraten waarvan 7 gr suikers.
Koolhydraten in de zin van suikers moet je beperken.
Maar die 63gr koolhydraten zijn die dan ook "slecht"“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment