Back at it again!
Deze week zou ik beginnen met mijn cut maar heb mijn pols overbelast tijdens het pressen. Dit betekent dat ik eerst hiervan zal moeten herstellen.
De volgende stap is dat ik (met licht gewicht) de oefeningen waarbij ik last kreeg van me linkerpols weer ga oppakken. Dan pas kan ik weer als vanouds trainen. Als het dan zover is, wat ongeveer over een maand zal zijn denk ik, kan ik weer als vanouds trainen. Deze log kan me helpen bij het stappen zetten op de juiste momenten, doelen stellen en is natuurlijk leuk om terug te zien. Als het een goed einde heeft in ieder geval :P
Mijn log is dus in 3 stappen/fases verdeeld.
1)Recover (1-3 weken)
2)Reset (1-2 weken)
3)GRIND (totdat ik me doelgewicht heb behaald voor mijn cut).
Hieronder staat wat meer over mij:
Leeftijd: 21 jaar
Lengte: 1.88 M
Gewicht: 93 KG
Doelgewicht: 83 – 85 KG
Trainingsjaren: Sinds 2010
MUSTS voor mij in me CUT: Visolie & Multivitamine.
Optioneel voor mij in me CUT: CLA, BCAA’s & Glucosamine.
Deze week zou ik beginnen met mijn cut maar heb mijn pols overbelast tijdens het pressen. Dit betekent dat ik eerst hiervan zal moeten herstellen.
De volgende stap is dat ik (met licht gewicht) de oefeningen waarbij ik last kreeg van me linkerpols weer ga oppakken. Dan pas kan ik weer als vanouds trainen. Als het dan zover is, wat ongeveer over een maand zal zijn denk ik, kan ik weer als vanouds trainen. Deze log kan me helpen bij het stappen zetten op de juiste momenten, doelen stellen en is natuurlijk leuk om terug te zien. Als het een goed einde heeft in ieder geval :P
Mijn log is dus in 3 stappen/fases verdeeld.
1)Recover (1-3 weken)
2)Reset (1-2 weken)
3)GRIND (totdat ik me doelgewicht heb behaald voor mijn cut).
Hieronder staat wat meer over mij:
Leeftijd: 21 jaar
Lengte: 1.88 M
Gewicht: 93 KG
Doelgewicht: 83 – 85 KG
Trainingsjaren: Sinds 2010
MUSTS voor mij in me CUT: Visolie & Multivitamine.
Optioneel voor mij in me CUT: CLA, BCAA’s & Glucosamine.
Comment