Ik vind 80 kilo voor 1,90 eigenlijk te weinig. 90 kilo is al meer in de goede richting volgens mij! Al gestopt met cardio?
Afvallen te weinig kcal?
Collapse
X
-
Sorry voor de late reactie maar ik ben in week 3 van de insanity training ( duurt 9 weken)
Hierna begin ik aan m'n krachttraining!
ben nu druk bezig met lezen/leren en een schema aan het opzetten.
en nog even een bankje kopen.
Ik ben eigenlijk weinig opgeschoten de laatste maand ( weeg nu 77 kg)
maar heb het idee dat mijn vet % niet omlaag gaat.
ik krijg morgen mijn huidplooi meter binnen dus dan zal ik eens even goed gaan meten.
maar volgens de weegschaal ligt die rond de 13% ( doel is onder de 10%)
Ik heb natuurlijk een maand veeeelste weinig gegeten en daar is inmiddels verandering in gekomen dankzij jullie!
ik weeg elke dag m'n boterhammen en beslag ect.
snoepen deed ik sowiso niet meer en het bier drinken is ook al een tijdje over.
Dit eet ik nu per dag.
het beslag verschilt wel eens pindakaas makreel tonijn smeerkaas of een eitje
ik ga iniedergeval nooit over de 2500 kcal (2911 is behoefte)
6:00
1 boterham stroop 15 gram 120 kcal
2 boterhammen met kipfilet. 200kcal.
Halve schep whey 60 kcal.
Magere Melk 200ml 75 kcal.
9:00
2boterham met kipfilet 200kcal.
1 boterham stroop 120 kcal.
Appel. 60 kcal.
250 Gr. Kwark. 125 kcal.
12:30
250Gr. Kwark 125 kcal.
1 boterham met stroop 120 kcal.
2boterham kipfilet. 200 kcal.
18:00
avond eten Net wat de pot schaft 4 keer in de week aardappels 700 kcal.
20:00
halve schep whey 60 kcal.
Magere. Melk 200 ml 75 kcal.
Appel 60 kcal.
2430 kcal totaal
Het is nog niet uitgebreid uitgerekend met vet en eiwitten ect
dit doe ik zodra ik begint met kt
natuurlijk doe ik naast insanity ook nog 3 keer in de week kt ( niet bijzonder veel 30 min per sessie)
opbouwende kritiek is natuurlijk welkom!Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.
Comment
-
Die broodjes stroop moet je eruit halen, suikers wil je helemaal niet in je schema hebben
eet meer brood met kipfilet, meer brood met pindakaas en ontbijt met melk en havermout.
Verplaats je kwark naar een kwartiertje voordat je naar bed gaat en eet nog een handje ongezouten noten.
jij eet van 12:30 tot 18:00 niks? ik zou om 15:00 nog een paar boterhammen met kip/kalkoenfilet eten en een appel (die verplaats je van 20:00 naar 15:00
Dan ben je alweer wat meer op weg naar een beter schema.
Comment
-
De stroop twijfelde ik inderdaad ook al over, maar vond er niks slechts over ( natuurlijke suikers ) dus dacht dat dat wel kon, maar die haal ik eruit.
Ik heb toevallig sinds vorige week een nieuwe baan dus ik kan om 15:00 wat eten.
Dat doe ik tegenwoordig wel want ik val bijna om van de honger om 15:00
Die appel kan ik wel verplaatsen van 20:00 naar 15:00 maar als ik er dan nog boterhammen bij toe moet voegen en nootjes dan krijg ik teveel kcal binnen denk ik :/
en mijn gedachte was om de eiwitten zoveel mogelijk te verdelen over de dag.
in de kwark zit 45 Gr.
Krijg ik dan savonds niet teveel eiwit binnen?
Sochtends een shake, smiddags weinig, en savond weer een shake en ook nog de kwark.
iniedergeval bedankt! Het begint ondertussen een uit de hand te lopen hobby te wordenEen doel zonder een plan is slechts een wens.
Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.
Comment
-
Ik ben van 90 kg naar 77 gegaan ( heb helaas geen foto's van de 90 kg)
maar dit is hoe het er nu bijstaat.
2 onaangespanne foto's
en 2 aangespannen foto's
het stelt nog niks voor Maarja je moet ergens beginnen toch?
Gelukkig heb ik genoeg doorzettingsvermogen / motivatie en hulp van jullie dus het moet goedkomen .Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Comment
-
Uiteraard massa.
maar ik word vrij snel dik.
dus mijn gedachte was richting de 10% cutten. En dan bulken tot de 14/15?
en ik ben bang als ik nu ga bulken dat het vet/ buikje er zo weer aanvliegt
maar misschien heb je wel gelijk... Het afvallen ging zo lekker dus ik dacht waarom niet ff 2 maandjes doorgaan.
ik zal er ff een nachtje over slapen!Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Comment
-
Ok fuck dat nachtje slapen.
heb nog eens rondgeneusd op het forum,fotos bekeken .
en commentaar gelezen van mensen die af willen vallen terwijl ze nog geen spier hebben ( zoals ik)
dit weekend ff een bankje halen en m'n halter set eens uitbreiden en beuken maar! ik zal hier sowiso nog een trainigsschema en eet schema posten!Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Comment
-
Gozer je lijkt wel zoals mij,,., ik heb dit hele jaar ook alleen gedacht over dat kut vp% en wat heb ik bereikt in 1 jaar fitness, alleen gewicht verloren ben op me hele lichaam zo skinny alleen niet op me buik en heb 1 jaar lang gefitnesst voor niks want ben geen fuck aangekomen met spier massa,, dus gewoon ff tijdje schijt hebben aan je vp% en gewoon focussen op eten, slapen, Trainen!
Comment
-
Ja dat is echt klote man.
Ik ga er inderdaad ff een tijdje schijt aan hebben en gewoon vol gas trainen en vreten.
ik heb voor mezelf bewezen dat ik kan afvallen dus als ik wat dikker word maakt het niks uit.
tijdje trainen en het is er zo weer af
maar dat komt volgend jaar wel weer, eerst eens kijken hoeveel groter ik kan worden!Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Comment
-
Juist, zo moet je denken,, en Aankomen is goed he ! je moet proberen min mogelijk aantekomen met vp% maar met gewicht waarom niet als je weet dat het spier massa is,,, Gewoon 500-600 boven je onderhoud eten maar gezond dan hoef je niet eens in vp% aantekomen
Comment
-
Veel te weinig eiwitten, je balans is niet goed, je kan ook gewoon 3000 calorien nemen maar dan je eiwitten verhogen en koolhydraten verlagen.Het gaat niet alleen om de calorien, aar ook om welke vorm van calorien.Eiwitten worden veel en veel minde romgezet in vet en koolhydraten worden juist in overmate wel opgeslagen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment