Ben momenteel bezig met het inrichten van m'n carb-load dag die ik tijdens mijn UD2 cut wil gaan gebruiken.
Het is echter de bedoeling op zo'n beetje 150 gram eiwit te zitten en ca. 50 gram vet. Tenzij je je koolhydraten uit suikerspinnen en haribo gaat halen weet ik niet hoe je bij 1.100 gram koolhydraten te komen zonder de andere twee macro's ook ernstig te overschrijden.
Momenteel heb ik een aantal dingen die ik in mijn schema kan verwerken maar ik ben op zoek naar meer suggesties die vooral rijk zijn aan koolhydraten en niet zo zeer in vet en eiwit.
Oh ja, nog een ding. Ze mogen ook niet te rijk zijn aan sucrose en fructose.
Dit heb ik tot nu toe:
- Pannenkoeken (van tarwemeel, magere melk, wat eiwitten en wat suiker voor de smaak), echter ook heel rijk aan eiwit
;
- Bagels (ook erg eiwitrijk);
- Brood met vruchtenhagel/anijspoeder (is prima, wel veel fructose);
- pretzels (erg vet).
Ik zou het leuk vinden als jullie het lijstje kunnen aanvullen.
Het is echter de bedoeling op zo'n beetje 150 gram eiwit te zitten en ca. 50 gram vet. Tenzij je je koolhydraten uit suikerspinnen en haribo gaat halen weet ik niet hoe je bij 1.100 gram koolhydraten te komen zonder de andere twee macro's ook ernstig te overschrijden.
Momenteel heb ik een aantal dingen die ik in mijn schema kan verwerken maar ik ben op zoek naar meer suggesties die vooral rijk zijn aan koolhydraten en niet zo zeer in vet en eiwit.
Oh ja, nog een ding. Ze mogen ook niet te rijk zijn aan sucrose en fructose.

Dit heb ik tot nu toe:
- Pannenkoeken (van tarwemeel, magere melk, wat eiwitten en wat suiker voor de smaak), echter ook heel rijk aan eiwit

- Bagels (ook erg eiwitrijk);
- Brood met vruchtenhagel/anijspoeder (is prima, wel veel fructose);
- pretzels (erg vet).
Ik zou het leuk vinden als jullie het lijstje kunnen aanvullen.
Comment