Whatsup!
De komende maanden wil ik gaan cutten zodat ik vanaf januari weer kan gaan lean bulken.
Ik wil daarbij een log bijhouden zodat ik:
- Me beter aan me doelen kan houden.
-Terug kan kijken naar mijn progressie.
- En misschien een beetje aangemoedigd wordt tijdens deze journey
Huidige stats:
Leeftijd: 21 jaar
Lengte: 1 meter 88
Gewicht: 93 - 95 KG (vanaf morgen zal ik me elke dag wegen en de stats op een wekelijkse basis posten)
Street gewicht: 80 - 83 KG
Supplementen: Visolie, multivitamine, vitamine-D, creatine
Training: Upper/Lower
Geschatte tijd: Ik wil deze cut langzaam aanpakken zodat de kans dat ik terugval minder groot is.
Om die reden zal ik er de komende maanden over doen:
-Half augustus
-September
-Oktober
-December
DOELEN CUT:
Ik wil elke week 0,5 - 1 KG verliezen door:
Me aan mijn macro's te houden met de app MyFitnessPal, 3/4 dagen te trainen en cardio te doen.
DOELEN BODYNET:
Elke week zal ik op bodynet mijn progressie delen d.m.v. foto's, huidige gewicht, training stats te posten.
Elke week zal ik terugblikken naar het afgelopen week door hierover te schrijven. Hoe ik me voel, tegenslagen enz.
Morgen zal ik foto's en me huidige gewicht hier delen
Als ik iets vergeten ben of als je wilt nog iets over me te weten komen, voel je vrij om het te vragen
Can
De komende maanden wil ik gaan cutten zodat ik vanaf januari weer kan gaan lean bulken.
Ik wil daarbij een log bijhouden zodat ik:
- Me beter aan me doelen kan houden.
-Terug kan kijken naar mijn progressie.
- En misschien een beetje aangemoedigd wordt tijdens deze journey
Huidige stats:
Leeftijd: 21 jaar
Lengte: 1 meter 88
Gewicht: 93 - 95 KG (vanaf morgen zal ik me elke dag wegen en de stats op een wekelijkse basis posten)
Street gewicht: 80 - 83 KG
Supplementen: Visolie, multivitamine, vitamine-D, creatine
Training: Upper/Lower
Geschatte tijd: Ik wil deze cut langzaam aanpakken zodat de kans dat ik terugval minder groot is.
Om die reden zal ik er de komende maanden over doen:
-Half augustus
-September
-Oktober
-December
DOELEN CUT:
Ik wil elke week 0,5 - 1 KG verliezen door:
Me aan mijn macro's te houden met de app MyFitnessPal, 3/4 dagen te trainen en cardio te doen.
DOELEN BODYNET:
Elke week zal ik op bodynet mijn progressie delen d.m.v. foto's, huidige gewicht, training stats te posten.
Elke week zal ik terugblikken naar het afgelopen week door hierover te schrijven. Hoe ik me voel, tegenslagen enz.
Morgen zal ik foto's en me huidige gewicht hier delen
Als ik iets vergeten ben of als je wilt nog iets over me te weten komen, voel je vrij om het te vragen
Can
Comment