spiermassa opbouwen moeizaam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nu even tussen jou en mij,
    Je twijfelt zo erg of je moet bulken of gaan cutten, dan denk ik op dat moment, waarom wil hij persee kiezen?.
    Er bestaat altijd ook nog de mogelijkheid om op behoefte te eten.

Je kunt zelfs spieren bouwen en afvallen als je onder je behoefte eet (cut).... Punt.
    Je kunt bulken om meer spieren te kweken dan in n cut, maar je moet erna weer het vet eraf cutten waardoor je ook weer iets spiermassa verliest... Punt.
    Je kunt op behoefte eten en spieren kweken en het bf kan gelijk blijven, waardoor je niet hoeft te cutten dus ook geen inleveren erna... Punt.

Zoals je ziet, is er meer om te kiezen, net wat je wilt bereiken of wat je dichtbij staande doel is.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
      Nu even tussen jou en mij,
      Je twijfelt zo erg of je moet bulken of gaan cutten, dan denk ik op dat moment, waarom wil hij persee kiezen?.
      Er bestaat altijd ook nog de mogelijkheid om op behoefte te eten.

Je kunt zelfs spieren bouwen en afvallen als je onder je behoefte eet (cut).... Punt.
      Je kunt bulken om meer spieren te kweken dan in n cut, maar je moet erna weer het vet eraf cutten waardoor je ook weer iets spiermassa verliest... Punt
      .
      Je kunt op behoefte eten en spieren kweken en het bf kan gelijk blijven, waardoor je niet hoeft te cutten dus ook geen inleveren erna... Punt.

Zoals je ziet, is er meer om te kiezen, net wat je wilt bereiken of wat je dichtbij staande doel is.

Hier spreek je jezelf toch wel erg tegen?

Comment

Je kunt bulken om meer spieren te kweken dan in n cut, maar je moet erna weer het vet eraf cutten waardoor je ook weer iets spiermassa verliest...

Zou gewoon doorgaan met waar je nu mee bezig bent wie zegt dat jij geen spiermassa aankomt de weegschaal ?
        Het is overigens wel moeilijk om in een cut spiermassa aan te komen maar in de beginnersperiode zal dit een stuk makkelijker zijn.
        Bekijk over een maand nog eens de resultaten en anders kan je altijd nog gaan bulken geduld is een schone zaak
        Quitters never win !

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
          Hier spreek je jezelf toch wel erg tegen?
          We hebben het over een beginner he?
          En ja die kan dat... Het 2e wat je dik aanheft klopt ook, want erna is het geen beginner meer die het voordeel heeft van beide zijden. Dus zal hij dan wat moeten inleveren...
          Nu kan hij nog van beide wallen eten. Straks is dat voorbij....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
            We hebben het over een beginner he?
            En ja die kan dat... Het 2e wat je dik aanheft klopt ook, want erna is het geen beginner meer die het voordeel heeft van beide zijden. Dus zal hij dan wat moeten inleveren...
            Nu kan hij nog van beide wallen eten. Straks is dat voorbij....

Ik volg hem

Comment

tip vd dag: clean bouwen als beginner!

Comment

Ik zie de weegschaal op de sportschool echt als een indicator.

Wordt wel gemotiveerd en gedemotiveerd door de getallen, alhowel ik ook in de spiegel een verschil merk.

Dus vandaar dat ik een beetje gedemotiveerd was dat mijn VVM op 68,9 is gebleven:$ Ik zal over een maand sws nog eens de resultaten bekijken!!

En precies wat jullie aangeven -> clean bulken met een laag vetpercentage THNKSS

Comment

Vet verliezen en vvm gelijk houden? Mooi toch?
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X