Vetpercentage van boven de 30% naar rond de 20%

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetpercentage van boven de 30% naar rond de 20%

Hallo allemaal,

Na 2 blessures had ik wat motivatie problemen om het sporten weer op te pakken. Alleen wel weer een beetje schrikken als je trainer verteld dat je vetpercentage boven de 30% zit. Nu wil ik hier vanaf en het liefst zou snel mogelijk naar rond de 20%. ik heb wat zitten kijken voor vet burners of dergelijke, maar vraag me af of het wel werkt.

Weet iemand een middel om snel vet te verliezen. Spieropbouw is mooi maar dat vind ik nu even niet belangrijk.

Alle info is welkom

gr olaf

Er bestaat geen wondermiddel. De clue is minder kcal eten dan je dagelijks verbruikt. Dit is te berekenen aan de hand van je lengte, gewicht, vp, leeftijd en dagelijkse intensiteit.

Op zo'n hoog vp is cardio toch wel aan te raden. En de enige vet burners die "werken" zijn Ripped! & Perfect Burn van Body&Fitshop. Echter verbrande die niet je vet maar stillen je honger en geven je wat energy waardoor het makkelijker is om minder te gaan eten.

Comment

'En de enige vet burners die "werken" zijn Ripped! & Perfect Burn van Body&Fitshop' not sure if srs

Comment

Originally posted by kedamn View Post
        'En de enige vet burners die "werken" zijn Ripped! & Perfect Burn van Body&Fitshop' not sure if srs
        Lees de zin erna eens voor je iets zegt. Anders moet je gewoon een ECA stack ofzo knalle of iets zoals T5 etc. Maar dat is niet legaal.

Comment

caffeine tabs doen hetzelfde... lezend doe ik maat

Comment

Originally posted by Gainz House View Post
            Lees de zin erna eens voor je iets zegt. Anders moet je gewoon een ECA stack ofzo knalle of iets zoals T5 etc. Maar dat is niet legaal.
            LOL ja man adviseer een beginner om t5 te nemen. Lawd have mercy

Comment

@gainz house jou kunnen ze hier ook beter direct schrappen
              In between obsessed periods

Comment

Originally posted by Gainz House View Post
                kerel je maakt een geintje toch ?
                Mangs wa, aait nich

Comment

Mijn neef 42 jaar is hij denk ik zo, heeft een tijdje een soort shake dieet gedaan en is echt flink in gewicht verloren en in vet. shakes van de kruidvat en die kosten echt niks in combinatie met flink cardio en krachttraining ofcourse.
                  lift and be happy

Comment

Bedankt voor de eerste reacties

lees net iets over het middel maxman power. Zelf men's health is positief.

weten jullie hier iets over??

Comment

T5
                      T5!?
                      Please zeg dan niks

Comment

Originally posted by Olaf79 View Post
                        Bedankt voor de eerste reacties

lees net iets over het middel maxman power. Zelf men's health is positief.

weten jullie hier iets over??
                        Dat het geldverspilling is. Nee even serieus. Wondermiddelen bestaan niet. Vergeet al die supplementen-onzin en begin ook niet aan zo'n shake-dieet. Back to basics dus: ga aan de slag met je voeding en je training en het komt goed. Als je echt graag snel wil afvallen dan zou je misschien Rapid Fat Loss van Lyle McDonald kunnen lezen. Veel mensen die daar goede resultaten mee halen. Het is wel een crashdieet, maar hey... Op 30% mag dat miss ook wel.
                        Ik doe een gok

Comment

Ik ken het middel zelf niet dus ga er niet op reageren, maar hou er rekening mee dat veel magazines als Men's Health ook vaak sponsorbelangen hebben.

Er gaat geen enkel afslankmiddel (die vaak minimale werking hebben) boven een adequaat voedings- en trainingsschema. Je hoeftecht geen 7/7 naar de gym te gaan, gewoon calorie deficit creeren en een beetje geduld hebben. Zo vermijd je jojo-effect en andere vervelende neveneffecten van te snel afslanken.
                          => stickies!

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X