Boter bij het bakken, Meenemen in je voedingsschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by generation_iron View Post
    Je snapt het punt niet. Je onderhoud is dan gewoon wat hoger dan je zelf denkt, daar je elke dag exact dezelfde hoeveelheid olie inneemt en dit niet meetelt in je schema. Zolang die altijd hetzelfde blijft, maakt het verder ook niet uit. Word je niet dikker of dunner op.
    Ik snap het wel hoor.

Dus boter op je brood hoef je dan ook niet mee te rekenen als je iedere dag net zoveel brood eet?
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
      Ik snap het wel hoor.
      Dus boter op je brood hoef je dan ook niet mee te rekenen?
      Iets wat je al meegerekend hebt, laat je ook gewoon rekenen toch... Niet zo flauw ouwe knar

Comment

Ik doe niet flauw, maar ik probeer te begrijpen wat het verschil is tussen bv bakboter en smeerboter.
        Aangezien je waarschijnlijk niet 7 dagen per week kip bakt, krijg je toch een vertekend beeld?
        Misschien is het muggenziften, maar dat is een wedstrijdvoorbereiding toch vaak? (Niet negatief bedoeld ).

Ik reken het in ieder geval wel mee.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

In de prep telt alles jongen, iedere gram! Vind dat je hier iets meer respect voor mag hebben rain!
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik doe niet flauw, maar ik probeer te begrijpen wat het verschil is tussen bv bakboter en smeerboter.
            Aangezien je waarschijnlijk niet 7 dagen per week kip bakt, krijg je toch een vertekend beeld?
            Misschien is het muggenziften, maar dat is een wedstrijdvoorbereiding toch vaak? (Niet negatief bedoeld ).

Ik reken het in ieder geval wel mee.
            Ik bak elke dag hoor. En elke dag hetzelfde. Dus als ik dat cijfertje nu mee ga tellen, ga ik niet ineens meer vet aanzetten omdat mijn totaalkcals dan omhoog schieten.. dit cijfertje wat er dan is, was het altijd al.

(Als dit een variabel is dan zou ik het ook gewoon meetellen)

Comment

gebruik alleen olie als ik in bed lig , bertolli is me vriend

Comment

Ok, als iemand je ooit verteld om van comedy je beroep te maken. Vertrouw deze persoon nooit meer.
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                  Ok, als iemand je ooit verteld om van comedy je beroep te maken. Vertrouw deze persoon nooit meer.
                  zal ik doen , had al een vermoeden

- on-topic

Ik tel het zelf gewoon mee , kcal is kcal

Comment

Apart dat dat niet door jou wordt meegenomen GI: een eetlepel olijfolie is al gauw +/- 120 kcal.
                    Stel dat iemand 3 x per dag rijst met kip eet, is dat dan al gauw 360 kcal die je niet meerekent.
                    Mwa…
                    Bij mij is 1el 7g bij olijfolie dus 7g vet geeft 63kcals waarvan de helft in de pan blijft door het vochtverlies. Ik tel het niet mee.

Je weet al niet eens de correcte voedingswaarde van je kip en het vlees, dit is allemaal gis werk. Ik kijk gwn op lange termijn of ik een weekje extra moet cutten of bulken.
                    Last edited by Wasofski; 15-05-2015, 09:50.
                    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X