Refeed na het trainen heeft toch ook temaken met je insuline? Dat de insuline receptoren in je spieren dan gevoeliger zijn, en die in je vet minder, waardoor het eerder nuttig besteed wordt? Ik weet er het fijne niet van.
Refeed in cuf
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostIk zie een refeeds meer als break op je dieet, Ff aanvullen van je lege maag zeg maar.
Heb me laatste cut flink onder onderhoud gezeten en had niet het idee dat ik een week moest refeeden omdat de boel stagneerde.
Denk zelf ook dat het pas nuttig is als je echt heel laag gaat zitten.
Originally posted by Patriciaaa View PostRefeed na het trainen heeft toch ook temaken met je insuline? Dat de insuline receptoren in je spieren dan gevoeliger zijn, en die in je vet minder, waardoor het eerder nuttig besteed wordt? Ik weet er het fijne niet van.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Snap ik pesc maar ik ken onder tussen aardig wat atleten die gewoon weken/maanden lang met een tekort werken en blijven afvallen Door telkens iets lager te gaan of cardio toe te voegen.
Die hoeven dan e ht geen week te refeeden dit zijn met name naturele dames.
Denk dat het mentaal geen slecht idee is om een weekje op onderhoud te gaan zitten maar noodzakelijk denk ik niet.
Denk dat patriciaat meer op snelle carb na trainen doelt.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostSnap ik pesc maar ik ken onder tussen aardig wat atleten die gewoon weken/maanden lang met een tekort werken en blijven afvallen Door telkens iets lager te gaan of cardio toe te voegen.
Denk dat het mentaal geen slecht idee is om een weekje op onderhoud te gaan zitten maar noodzakelijk denk ik niet.
In de categorie kijk eens hoe goed dit blijft werken als je blijft verlagen. Totdat het nog een keer moet, en nog een keer, en meer cardio en minder carbs. Het is gewoon een beter plan wat meer tijd te nemen en je lichaam de kans te geven zich te herstellen als je van plan bent langere tijd en vooral vaker vet te verliezen.Last edited by pescatore; 30-05-2015, 11:40.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Wat versta jij onder lange termijn? Ik denk dat lang cutten zowiezo niet zo goed is.
Maar een wedstrijd prep duurt 12 weken meestal dan gaan die meiden van 20 naar 10 toe dan de wedstrijd en dan weer lekker eten, ik denk niet dat je dan meteen vertyfd bent.
Maar een jaar Sonja bakkeren zal idd geen fijne reactie op je lijf geven.
Comment
-
Nou ja, je hebt mensen die inderdaad gaan crashen en dan weer aankomen en dit jarenlang herhalen tot in den treure. Maar in mindere mate is dit wat wedstrijdaltleten ook een beetje doen. Als je dan teveel met de hamer gaat werken in een te vroeg stadium beloof ik je dat je lager en lager uit gaat komen in kcal terwijl dit wss niet nodig was geweest.
Maar iedere coach wilt natuurlijk niet die coach zijn waarbij het allemaal zo lang duurt. Kijk maar eens op FB, iedereen post juist de snelle korte termijn resultaten en dat is ook begrijpelijk. Trotse foto's van coaches wiens atleten procenten droppen ijsjes voor de zon.
Het probleem is echter dat weinig mensen kijken naar de lange termijn, zeker niet de uren-cardio-per-week groep. En dat kan een vertekend beeld geven.
Voor veel mensen die meer dan 1 wedstrijd per jaar draaien is dat wss geen gezond plan inderdaad. In veel gevallen is 1 wedstrijd ook niet best ieder jaar. En nee je gaat er niet dood van en ja het valt ook allemaal wel mee.Last edited by pescatore; 30-05-2015, 12:04.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by quibus View PostSnap ik pesc maar ik ken onder tussen aardig wat atleten die gewoon weken/maanden lang met een tekort werken en blijven afvallen Door telkens iets lager te gaan of cardio toe te voegen.
Je kunt die vertraging negeren, alleen dan moet je incalculeren dat je huidige onderhoud met nog eens max. 15-17% van je BMR kan vertragen, wat bij de meeste mannen al snel (geleidelijk) uitkomt op 300 calorieën of meer. Als je goed zakt in lichaamsvet gedurende een cut van een paar maanden en daarnaast je metabolisme met een procent of 15 is vertraagd, dan kan je onderhoud letterlijk met 40% of meer zijn gedaald als je het begin vergelijkt met het einde van je cut. Best lastig om daar tegenop te eten en trainen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment