levothyroxine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Juist O.o
    Food is an important part of a balanced diet.
    ~Fran Lebowitz

Comment

Originally posted by belle View Post
      O ja voor de ongelovige mensen ik daag jullie uit om enkele maanden remergon te nemen samen met nog twee andere soorten antidepressiva en een stemmingsstabilisator. Even kijken wat dit bij jullie zou doen . Nu ben ik er echt vandoor , see you
      Want?
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
        Want?
        Stemmingswisselingen .
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
          Stemmingswisselingen .
          Ja maar precies waarvoor zou je andere mensen uitdagen om dit te proberen? Begrijp het niet. Als ik een been breek daag ik je toch ook niet uit om je been te breken, wtf heb je daaraan? "Ja doet pijn, hoor"... no shit.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
            Ja maar precies waarvoor zou je andere mensen uitdagen om dit te proberen? Begrijp het niet. Als ik een been breek daag ik je toch ook niet uit om je been te breken, wtf heb je daaraan? "Ja doet pijn, hoor"... no shit.
            Jij weet best waarom mensen dat zeggen.
            Als het lastig is om met feiten anderen te overtuigen, worden zulke uitspraken gebruikt.
            En nee, hiermee insinueer ik niet dat ts dingen uit haar duim zuigt.
            En ja, van sommige soorten antidepressiva kom je aan.
            En zeker van antipsychotica .
            Last edited by rain; 23-12-2015, 20:57.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by belle View Post
              O ja voor de ongelovige mensen ik daag jullie uit om enkele maanden remergon te nemen samen met nog twee andere soorten antidepressiva en een stemmingsstabilisator. Even kijken wat dit bij jullie zou doen . Nu ben ik er echt vandoor , see you
              Deal !!! , dan zuip jij het bier op wat ik per week naar binnen klets. Houden we allebei de dikke pens die we nu ook al hebben
              ik roep ook maar wat !!!

Comment

Jij weet best waarom mensen dat zeggen.
                Als het lastig is om met feiten anderen te overtuigen, worden zulke uitspraken gebruikt.
                En nee, hiermee insinueer ik niet dat ts dingen uit haar duim zuigt.
                En ja, van sommige soorten antidepressiva kom je aan.
                En zeker van antipsychotica .
                Antidepressiva werken eetlust bevorderend, net zoals antipsychotica. Als bijwerking is gewichtstoename geregistreerd. Maar of dit komt omdat iemand beter in zijn vel komt te zitten in combinatie met daardoor ook meer eetlust, of door de medicatie zelf is nog niet wetenschappelijk vastgesteld (toevallig paar maand geleden opgezocht).

Comment

Originally posted by Hansi View Post
                  Antidepressiva werken eetlust bevorderend, net zoals antipsychotica. Als bijwerking is gewichtstoename geregistreerd. Maar of dit komt omdat iemand beter in zijn vel komt te zitten in combinatie met daardoor ook meer eetlust, of door de medicatie zelf is nog niet wetenschappelijk vastgesteld (toevallig paar maand geleden opgezocht).
                  Ik kan jou vertellen dat antidepressiva zéker eetlust bevorderend werkt/kan werken.
                  En niet alleen doordat je beter in je vel komt te zitten.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Volgens mij probeer ik hetzelfde te zeggen. Wat er vaak gebeurt is dat doordat de eetlust toeneemt, door de medicatie, iemand ook meer calorieën tot zich neemt. Alleen gaat dit vaak ongemerkt.

Ik hoef hier niet te vertellen dat mensen het ontzettend lastig vinden om in te schatten hoeveel calorieën ze binnen krijgen. Uiteindelijk eten ze dus meer en komen ze aan en krijgt de medicatie de schuld.

Toevallig: http://www.gezondheidsnet.nl/depress...ewichtstoename
                    Last edited by Hansi; 23-12-2015, 21:46.

Comment

Interessant artikel.

Zelf heb ik verschillende soorten antidpressiva geprobeerd(ivm mijn adhd) en van sommige kreeg ik zeker veel meer trek.
                      Of zou dat tussen de oren hebben gezeten?
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Interessant artikel.

Zelf heb ik verschillende soorten antidpressiva geprobeerd(ivm mijn adhd) en van sommige kreeg ik zeker veel meer trek.
                        Of zou dat tussen de oren hebben gezeten?
                        Zit niet veel he, goeie kans

Comment

He?

Zou je mij dit eens willen uitleggen?

Anti depressiva(niet allemaal overigens) werken eetlustbevorderend.
                          Maar de kilo's die je daardoor aankomt, verlies je echt niet zomaar als je stopt.
                          Eetlustbevorderend betekent in dit geval vaak dat je een kcal overschot binnen krijgt.
                          Wil je de overtollige kilo's kwijtraken als je stopt met anti depressiva , moet je toch echt een deficit creeeren.
                          Dat kan uiteraard ook in de periode dat je medicijnen slikt, al wordt dat een stuk lastiger.

Toch?
                          Rain dat dacht ik dus ook.. me vriendin heeft het een periode geslikt ipv PTSS. in die periode kwam ze 11 kilo aan terwijl ze sporten en haar kcals telde. ze zat rond de 2200kcals . 158cm op 52 kilo. ze sporten 4 x pw in de vorm van kickboksen.

we hebben toen ze aankwam de kcals verlaagd tot max 1200kcals en ze viel niks af. pas nu is ze 1 kilo kwijt en dat komt doordat haar medicatie verlaagd is. ze weegt nu 62 kilo.

het werkt heel anders dan je denkt.

Comment

Originally posted by imation View Post
                            Rain dat dacht ik dus ook.. me vriendin heeft het een periode geslikt ipv PTSS. in die periode kwam ze 11 kilo aan terwijl ze sporten en haar kcals telde. ze zat rond de 2200kcals . 158cm op 52 kilo. ze sporten 4 x pw in de vorm van kickboksen.

we hebben toen ze aankwam de kcals verlaagd tot max 1200kcals en ze viel niks af. pas nu is ze 1 kilo kwijt en dat komt doordat haar medicatie verlaagd is. ze weegt nu 62 kilo.

het werkt heel anders dan je denkt.
                            aanvulling hier op is dit https://nl.wikipedia.org/wiki/Metabool_syndroom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X