Puin ruimen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goed resultaat bereikt met afvallen!

Originally posted by Bikerboy82 View Post
    Ik wil me dan ook nu (vrijwel) volledig gaan richten op krachttraining. Het doel is om 2 keer per week een full body schema te gaan doen. Ik weet nog niet goed waar ik moet beginnen. Ik train nu nog met machines maar wil de grote compound oefeningen gaan doen. Is dit mogelijk als full body 2x per week?
    Ja hoor, dat kan wel 2x per week. Je moet maar even uitproberen of dit je bevalt.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Goed dat je je op de krachttraining wilt richten, maar houdt je eetpatroon in de gaten. Je wilt spiermassa kweken, zonder al te veel vet te krijgen. Eet vooral ''goede'' koolhydraten en misschien is het aan te bevelen om toch cardio te blijven doen. Niet alleen helpt een beetje cardio met het lichaam beter voorzien van bepaalde stoffen, maar het helpt ook je uithoudingsvermogen en afhankelijk van je voeding kan het toch nog wat vet verbranden. Te veel cardio zou echter contraproductief zijn.

Comment

Originally posted by Bikerboy82 View Post
        Inmiddels al +- 88 kilo en 19% vet. Inmiddels dus zo'n 14 kilo & 6% vet kwijt! Doel is eigenlijk 87 kilo maar mijn spiegel zegt dat ik moet stoppen met afvallen. Iedereen om me heen vind dat ik erg veel ben afgevallen. Het komt ook niet op een kilo aan maar een BMI onder de 25 zou wel lekker voelen hoewel ik weet dat dit geen goede maatstaf is. Maarja ik wil nu eindelijk wel eens gaan beginnen met krachttraining.

Ik wil me dan ook nu (vrijwel) volledig gaan richten op krachttraining. Het doel is om 2 keer per week een full body schema te gaan doen. Ik weet nog niet goed waar ik moet beginnen. Ik train nu nog met machines maar wil de grote compound oefeningen gaan doen. Is dit mogelijk als full body 2x per week?
        Als je de tijd hebt, en veel tijd kost het niet, is 3x per week een aanrader:

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...beginners.html
        Last edited by inferno_0666; 18-05-2016, 13:30.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

bewonder je prestatie,zou graag je durf hebben om de fitnesszaal in te duiken.

Comment

Originally posted by molig ventje View Post
            bewonder je prestatie,zou graag je durf hebben om de fitnesszaal in te duiken.
            De fitnesszaal is voor iedereen, iedereen is ooit ergens begonnen! Waarom zou je wel niet durven gaan?!
            The act of getting strong doesn't start in the gym. It starts in your head.

Comment

Niet durven is een groot woord maar iedereen die er is,is gespierd en slank.
              Dan voel ik me zo bekeken met mijn buik

Comment

Ik heb erg veel respect voor zwaardere mensen in de gym, ze hebben de stap genomen om hun doelen in realiteit te brengen en tonen zich bereid daarvoor te werken.

Comment

Originally posted by Theodore Rex View Post
                  Ik heb erg veel respect voor zwaardere mensen in de gym, ze hebben de stap genomen om hun doelen in realiteit te brengen en tonen zich bereid daarvoor te werken.
                  Helemaal mee eens. Hen help ik dan ook graag, als ze een vraag hebben.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by Theodore Rex View Post
                    Helemaal hier mee eens.
                    snap ook niet dat mensen de wat dikkere mensen uitlachen in de sportschool. Ze willen er wat aan doen d.m.v sport. Daar zou je gewoon respect voor moeten hebben.
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Gewoon gaan, iedereen is ergens begonnen!

Comment

Dat is gelijk hierboven beschreven: de mensen hebben er respect voor. En ze willen je eerst nog eens memoriseren en binnen x aantal tijd bekijken en dan denken ze: amai, die is goed bezig!

Bin there done that, gewoon doen en in het begin eventjes doorzetten. Naarmate leer je ook mensen kennen en wordt het dubbel zo fijn om te gaan!
                        The act of getting strong doesn't start in the gym. It starts in your head.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X