Vanaf maart..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, van 18 naar 16% maar gewicht is gedaald van 79 naar 76....dus...

Ik zit elke dag zeker 1h op de hometrainer (voor TV).
    Behalve dan de zondag..

Misschien moet ik maar aan de turinabol..

grtz

Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Comment

Gozer het is wat jij wilt maar waarom belastende dingen toevoegen als het goed gaat??

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

gewicht ga je zowiezo verliezen wimpy, het is enkel de kunst van geen spieren te verliezen, als je geen gewicht zou verliezen kan je ook geen vet verliezen he bro

Grtz
        stil growing

Comment

Ik ga gewoon zo verder, ben goed bezig maar gewoon van bij te komen, leidt een beetje aan omgekeerde anorexia denk ik.

grtz
          Denk je sterk.

Comment

miss dat je ook een zooi vocht verliest he

neem anders creatine er bij
            Who's the Chef

Comment

Dit belemmert ook meteen de zichtbaarheid van je vooruitgang maker.

Comment

hoe bedoel je ?
                vat hem even neit
                Who's the Chef

Comment

Het vocht dat je vasthoudt als je tijdens het cutten creatine gebruikt zorgt ervoor dat je in de spiegel veel minder duidelijk kunt zien hoe je ervoor staat en hoe je vooruit gaat...
                  Snappie Been?

Comment

ja oke maar dat vocht raak je weer kwijt en dan lijk je toch sneller resultaat te boeken waardoor je mogelijk weer meer motivatie krijgt
                    Who's the Chef

Comment

De X-pand is voor in juni, wil idd eerst zien hoeveel ik echt over heb maar denk dat ik naar 19% 72kg ongeveer zal gaan..niet veel massa maar hopelijk wel goede defenitie....

Voor de rest ben ik gister 2 x naar mc donalds geweest maar was maar de eerste keer in 2 weken dieet.

Heb eens ergens gelezen dat het zelfs nuttig kan zijn af en toe een refeed dag te houden om stofwisseling eens goed op gang te steken. Klopt dit?? En mag je dan gewoon eten wat je wilt.

grtz
                      Denk je sterk.

Comment

Refeed dag is the key to succes! Zo heb ik in iedere geval gecut.

Maar wat jij hebt genomen is een Junkdag.
                        Op een refeed dag eet je overmatige veel meer carbs dan dat je normaal gesproken in je voedingschema hebt zitten. Hierbij ontloop je wel alle vetten. De enige vetten die je binnen mag krijgen zijn die al in de koolhydraten zijn verwerkt.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Achilles @ Feb. 03 2006,14:21)]Refeed dag is the key to succes! Zo heb ik in iedere geval gecut.

Maar wat jij hebt genomen is een Junkdag.
                          Op een refeed dag eet je overmatige veel meer carbs dan dat je normaal gesproken in je voedingschema hebt zitten. Hierbij ontloop je wel alle vetten. De enige vetten die je binnen mag krijgen zijn die al in de koolhydraten zijn verwerkt.
                          Junkdag...neen Achillis ik ben GEEN junk

Dus éénmaal per week mag ik me eens laten gaan..super..

grtz
                          Denk je sterk.

Comment

Ja kerel 1 x per week junken mag! Fijn he

Comment

ehm ik lees hier dat mensen eerst krachttraining doen en nadat pas hun cardio maar dat is toch als je alleen vet wilt verbranden?of heb ik het fout ?mijn eigen doel is dat ik niet een arnold schwarznegger word maar meer een atleten lichaam zoals die van een turner is het dan het beste als ik voor de training 20 a 30 minute ren of erna? btw ik weeg 82kg en ben 182cm lang 15 jaar oud
                              Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Hey Ahmet, wil je even een eigen topic openen met je vragen ipv oudere topics van andere mensen naar boven te halen ermee?
                                Reageren op een bestaand topic doe je als er daar iets aan toe te voegen hebt, in andere gevallen is een nieuw en eigen topic beter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X