Originally posted by Shannasse
De moment dat je lichaam begint spieren af te breken is nog een heel eind weg, zelfs triatleten die wedstrijden doen van 3-5 uur breken geen spieren af. Het enige dat je moet in het oog houden is dat je niet te frequent in het rood komt dwz dat je niet hoger dan u 100% komt.
Een goed voorbeeld is de vergelijking van een sprinter tegen een afstandsloper, een sprinter de dag van vandaag zijn serieuse jongens, daar kunnen wij nog soms kwa breedte omvang van schouders, biceps nog bijna niet aan tippen ( ja ik weet ook dat die mensen as nemen) maar die mensen trainen 60-70 % van hun tijd op dat opvangen van dat zuurstofgebrek in de eerste seconden van hun sprint, die trainen altijd op 80-90 % en soms in het rood, als je een lange afstandsloper ziet dat zijn altijd van dunne mannetjes, wat normaal is , want massa meeslepen op lange afstanden is niet intersant.
Maar die mensen trainen het meeste van de tijd op 60-80%
Krachttraining werkt ook nog na wanneer je gedaan met trainen hebt, maar ook hier neem je een pwo shake, dus de vetverbrandende functie van nawerken is dan ook weg.
Interval training is in mijn ogen de beste manier van cardio + conditie opbouwen, dat je hiermee meer vetten gaat verbranden denk ik wel mits je geen pwo shake neemt maar enkel water blijft drinken.
Als je nu de dag van vandaag zo een spinning les ziet, das is 1uur - 1,5 uur vollen bak geven, hier wordt altijd met interval sessies gewerkt, als al die mensen dan spieren zouden verliezen zouden ze beter stoppen want na een les of 5 zal de conditie achteruit gaan ipv voorruit
Grtz
Comment