's nachts eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

leg gewoon wat amino's op je nachtkastje en een half liter flesje water voor als je toevallig wakker word! om nou je wekker ervoor te zetten is niet aan te raden!

Comment

dat is ook handig. De meeste mensen worden wel 1 á 2 keer wakker per nacht. Dus dan kun je meteen je ammino`s snacken!

gr

Comment

Mja, misschien wel wat veel, maar die potjes zijn nou eenmaal 500 gram, en voordat ik er erg in heb, is ie op hoor, hahaha
        Life is pain
        Pain is French bread

Comment

Originally posted by Vinz View Post
          Mja, misschien wel wat veel, maar die potjes zijn nou eenmaal 500 gram, en voordat ik er erg in heb, is ie op hoor, hahaha
          Ik ken het! 500 gram is zo weg..

gr

Comment

Goed idee van die amino's. Dat kan ik ook wel eens gaan proberen ipv opstaan en eiwitten gaan eten.

En over die kwark. Het ligt er maar net aan welke je hebt. Van de lidl kan je best 500 gr eten, maar wat betreft die van de aldi is 500 gr weer te veel.
            Groei, Groeier, Groeist

Comment

nutteloos als de nacht lang is , zelfs pro's doen het niet.

Comment

Zoals al eerder is gezegd: niet je wekker ervoor zetten, maar als je toch wakker wordt kan je wat amino's of eiwitten nemen.

Zelf heb ik het een tijdje gedaan, 20 gram whey is een shakebeker en als ik wakker werd water erbij en opdrinken.
                Enige meerwaarde heb ik niet gemerkt.

Zelf neem ik voor het slapen gaan 250-500 gram magere kwark en 30-50 gram gemengde noten. Zo heb je een ultra time released eiwitbom.

8-9 uur later neem ik mijn ontbijt waar ook weer eiwitten inzitten.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by Santino88 View Post
                  nutteloos als de nacht lang is , zelfs pro's doen het niet.
                  Ben ik niet met je eens. Eten als een Prof-bodybuilder ?!? | BStrong. Onderaan de pagina een dieet van een prof. Die eet gewoon snachts.

Ook heb ik meer gelezen over profs die niet meer dan 3 uur per dag achtereen slapen omdat ze dan weer op moeten om te gaan eten.

Ik denk dat ik het bij de tip hou "amino's naast je bed en alleen nemen als je snachts wakker wordt".
                  Groei, Groeier, Groeist

Comment

idd de ene kwark is de andere niet!

Ik had ook eerst die van de aldi daar zat 12 gram eiwit in. nu heb ik die van c1000 en daar zit 7,5 in. scheelt nogal op 500 gram.

gr

Comment

Originally posted by Creabeest View Post
                      Ben ik niet met je eens. Eten als een Prof-bodybuilder ?!? | BStrong. Onderaan de pagina een dieet van een prof. Die eet gewoon snachts.

Ook heb ik meer gelezen over profs die niet meer dan 3 uur per dag achtereen slapen omdat ze dan weer op moeten om te gaan eten.

Ik denk dat ik het bij de tip hou "amino's naast je bed en alleen nemen als je snachts wakker wordt".
                      Heb je ooit al een pro horen zeggen dat hij snachts opstaat (lees : wekker zet) om te eten ? Ik persoonlijk 0.

Een shake binnenwerken als je ff moet pisse kan natuurlijk...

Comment

Heb eens een interview met Jay Cutler gelezen waarin hij zei dat hij om de 3 uur at, ook 's nachts...
                        Life is pain
                        Pain is French bread

Comment

Geen prof maar wel een wedstrijd bodybuilder.

gr

Comment

Originally posted by Vinz View Post
                            Heb eens een interview met Jay Cutler gelezen waarin hij zei dat hij om de 3 uur at, ook 's nachts...
                            Raar , ik heb 2 DVD's van hem en hij zegt er niets van ook zijn intervieuw voor de flex waar hij alles besprak van zijn MR. O prep stond er niets van.

Ik weet wel dat Jonathan Later een shake binnenwerkt als hij snachts wakker word maar dat is de enige die ik weet.

Comment

Om sommige uit de droom te helpen (bijv: Santino88 ), Er zijn wel degelijk Prof Bodybuilders (en niet zomaar één..) die 's nachts opstaan en eten...

Vond het toch wel een interessant onderwerp, ben in mijn archief gedoken, en inderdaad VINZ heeft goed geluisterd. Jay Cutler eet snachts.

Heb een stukje van de dvd geript en geupload... duurt 1.30 min en is 3mb groot.

http://rapidshare.com/files/18955676/Jay_Cutler_-_Voeding_snachts__Bodynet_.mpg.html

Greetzzz J.

Comment

Ja hoor, die gast staat gewoon een aantal keer per nacht op.

Interessant stukje film.
                                Groei, Groeier, Groeist

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X