Hallo iedereen,
Mijn allereerste schema is bijna af. Ben er ondertussen al een dagje of 4 mee bezig maar ga er van uit dat er nog redelijk wat werk aan is. Nu nog wachten op jullie kritishe mening zodat ik enkele aanpassingen kan doorvoeren.
Ik heb getracht in mijn schema:
Volgende vraagjes komen in mij op:
Aanpassingen
Ik kreeg de raad van Aphasia om te beginnen met een kop brinta en een eiwitshake.
Eiwitshake heb ik aangepast (bendankt voor de tip Aphasia ) . Maar de spagetti heb ik laten staan. Vind pasta met men eigen bereide saus echt superlekker. Die gaat mij op zen minst motiveren om smorgens te eten!!!
Laat jullie gaan
Alvast bedankt voor de huidige reacties en degene die nog gaan komen!
Mijn allereerste schema is bijna af. Ben er ondertussen al een dagje of 4 mee bezig maar ga er van uit dat er nog redelijk wat werk aan is. Nu nog wachten op jullie kritishe mening zodat ik enkele aanpassingen kan doorvoeren.
Ik heb getracht in mijn schema:
- Zoveel mogelijk onnodige evk's te vermijden savonds zodat deze niet als vet worden opgeslagen.
- Na de training mijn lichaam zo snel mogelijk de bouwstoffen en energie te geven om te herstellen.
- Smorgens veel calorien te nemen om goed te starten met de de dag.
Volgende vraagjes komen in mij op:
- Is dit schema ok voor een beginner voor de komende 20 weken
- Kan ik dit schema gebruiken op dagen dat ik train en dagen dat ik niet train.
- Is alles goed verdeeld ongeveer?
- !!!BELANGRIJK!!! Ik heb teveel aan eiwitten (29,6 gram), maar als ik de eiwitten aan graanproducten, groente, fruit kan schrappen dan kan ik ongeveer 28,3 gram eiwitten schrappen. wat resulteert in een totaal eiwitoverschot van 1,3 gram. mag dit?
- Is de eiwitboost in de morgen en na de training goed of kan ik deze beter verspreiden?
- Is de laatste maaltijd een beetje mager?
- Neem ik beter nog wat extra voedingsstoffen voor en na de training?
- Wat doe ik nog allemaal fout?
Aanpassingen
- laatste maaltijd vervangen
- eiwit shake smorgens toegevoegd
- algemene eiwitten laten zaken door kipenfilet te verminderen
- volkorenbrood eruitgesmeten en vervangen door gekookte tarwekorrels
- 2 liter water verdeeld over maaltijden zonder drinken + de training
- eiwitten opgedreven tot 2,3 eiwitten per kg
- vetstoffen toegevoegd tot er een mooie afname in vetstof zichtbaar is tegen de avond (zie grafiek)
Ik kreeg de raad van Aphasia om te beginnen met een kop brinta en een eiwitshake.
Eiwitshake heb ik aangepast (bendankt voor de tip Aphasia ) . Maar de spagetti heb ik laten staan. Vind pasta met men eigen bereide saus echt superlekker. Die gaat mij op zen minst motiveren om smorgens te eten!!!
Laat jullie gaan
Alvast bedankt voor de huidige reacties en degene die nog gaan komen!
Comment