Wat steviger in mijn vel zitten!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat steviger in mijn vel zitten!

Hey iedereen,

Ik ben 18 jaar en woon in Belgiƫ. Ik ben nu al 2 maanden bezig met 3x per week naar de fitness te gaan. Ik hoopte hierdoor wat extra gewicht bij te krijgen ( aangezien spieren meer wegen dan vet ) en zo wat steviger in mijn vel te zitten. Hier heb ik echter nog niet te veel resultaat uit gehaald. Ik ben dus wat beginnen rond te kijken op het net en ik ben hier beland. Ik heb reeds het onderdeel gelezen over een voedings schema samen stellen. Ik zie wel dat veel mensen shakes gebruiken en dat had ik nu net liever niet gedaan. Ik zou graag is horen of iemand van jullie mij een paar tips of een basis schema zou kunnen bezorgen voor mij. Ik ben 1m88 , weeg 72 kilo en zou dus graag een paar kilo's bijkomen. Ik denk dat een streefdoel van 80 kilo wel goed zou moeten zijn!

Alvast bedankt,
    Resi

Stel je eerst is normaal voor.
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
      Stel je eerst is normaal voor.
      Is ondertussen gebeurd, dacht dat mn eerste zin wel zou volstaan

Comment

Als je goed traint en eet kom je vanzelf aan
        Who's the Chef

Comment

je bent nog maar 2maanden bezig, geduld jongeman. Zorg ervoor dat je je oefeningen goed en vooral juist doet en niet zomaar wat aan gewichtjes trekken en duwen. Als je geen shakes wilt drinken, zorg er dan voor dat je genoeg eet. Voldoende carbs en proteinen.
          Die 80 kilo zal je zeker kunnen halen mits juiste training en voeding, gewoon wat geduld. Rome werd ook niet op Ć©Ć©n dag gebouwd
          Succes

Comment

MOOI GEZEGD!

Geef uw lichaam eerst de kans om te laten wennen. Het groeien zal geleidelijk aan wel komen. Met de items die spacehunk al aanhaalde.

PS: Welkom

Comment

Originally posted by spacehunk View Post
              je bent nog maar 2maanden bezig, geduld jongeman. Zorg ervoor dat je je oefeningen goed en vooral juist doet en niet zomaar wat aan gewichtjes trekken en duwen. Als je geen shakes wilt drinken, zorg er dan voor dat je genoeg eet. Voldoende carbs en proteinen.
              Die 80 kilo zal je zeker kunnen halen mits juiste training en voeding, gewoon wat geduld. Rome werd ook niet op Ć©Ć©n dag gebouwd
              Succes
              Klopt volledig! Ik bekijk het ook realistisch, het is niet mijn bedoeling om dit op 1 2 3 te bereiken . Ik ken wel niet zoveel over welke soorten fruit of andere soorten voeding veel carbs en proteinen bevatten. Zijn er van die alledaags zaken zoals bijvoorbeeld een banaan?

Comment

dan zou ik eerst er wat meer over lezen, genoeg literatuur. Of koop maandelijkse fitnessmagazines, trouwens hier op de site kan je ook veel over vinden.
                Very basic; kip,rood vlees, vis en eieren= proteinen. Carbs (gezonde suikers) in inderdaad fruit,pasta,.... Hier een link die ikzelf ook heb gekregen van iemand hier. Check it out;CALORIETABEL.NL - de snelste Calorieenwijzer! Vind hier snel hoeveel calorien een product bevat. Calorieen, calorietabel, calorienwijzer, energiesticker, gratis calorietabel, calorientabel, calorieentabel, calorienwijzer.

Comment

Originally posted by spacehunk View Post
                  dan zou ik eerst er wat meer over lezen, genoeg literatuur. Of koop maandelijkse fitnessmagazines, trouwens hier op de site kan je ook veel over vinden.
                  Very basic; kip,rood vlees, vis en eieren= proteinen. Carbs (gezonde suikers) in inderdaad fruit,pasta,.... Hier een link die ikzelf ook heb gekregen van iemand hier. Check it out;CALORIETABEL.NL - de snelste Calorieenwijzer! Vind hier snel hoeveel calorien een product bevat. Calorieen, calorietabel, calorienwijzer, energiesticker, gratis calorietabel, calorientabel, calorieentabel, calorienwijzer.
                  Bedankt voor interessante link!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X