ff vraagje over eiwitten 's avonds

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ff vraagje over eiwitten 's avonds

Goedenavond ,
    Ik train meestal in de avond ( zware krachttraining tot half 10 ongeveer) een half uur na mijn training neem ik whey shake, ik meet het af dat ik 30 gr eiwit uit die shake haal , maar nu ga ik ongeveer rond half 12 slapen , dan neem ik magere kwark wat rond de 25 gr eiwitten bevat wordt er van deze eiwitinnames niet veel eiwit ongebruikt als vet opgeslagen??

gr Tim
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Dat denk ik niet. Tijdens de nacht worden deze eiwitten gewoon verder opgenomen door je lichaam. 's Avonds koolhydraten, worden wel opgeslagen als vet.

Comment

Ik denk het wel. Je eet namelijk 55 gram eiwit in een tijdesbestek van 2 uur. Wel maak je terrecht onderscheid tussen de snelle en langzame eiwitten.
      Je lichaam kan maar een bepaalde hoeveelheid eiwit verwerken. Ik zou beide porties verkleinen naar ongeveer 20 gram eiwit. Je lichaam kan ongeveer 20 gram eiwit verwerken in een paar uur.
      Al is een overmaat aan eiwit geen probleem. Als je vet wordt moet je verder kijken dan alleen je eiwitconsumptie.

gr

Comment

Let wel dat er melksuikers in kwark zitten aka koolhydraten! Niet de beste keuze vlak voor het slapen gaan en zou het zeker niet adviseren!

Comment

die indruk had k al gezien me buik die niet echt afnam. k nam dus de laatste weken iedere avond een bak kwark voor slapen gaan.
          wat kan k dan beter voor t slapen gaan nemen ?? welke eiwitten?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X