Na acht uur niet meer eten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Na acht uur niet meer eten?

Hey all!

Vraagje;

Ik ben sinds een tijdje vrij fanatiek aan het trainen en merk behoorlijk dat mijn lichaam om meer voeding vraagt. Hier geef ik natuurlijk ook gehoor aan (juiste voeding).
    Ik heb niet heel veel vet en merk dat ik zelfs rond mijn buikstreek wat afgevallen ben, wat een goede ontwikkeling is. Nu is mij meerdere malen verteld, dat het niet goed is 's avonds na achten nog te eten, is dit zo? En zoja, zijn er alternatieven?

zou dood gaan van de honger als ik niet meer na 8en zou eten ligt er denk ik aan wat je eet:P

Comment

Voor zover ik weet maakt het niet zoveel uit tot hoe laat je eet, zolang je maar op z'n minst één uur voordat je gaat slapen niet eet, een goed alternatief vind ikzelf magere kwark, hier voeg ik een beetje vloeibare zoetstof bij toe, dit is goed voor de proteine die je vooral 's nachts (mits je natuurlijk traint) nodig hebt. Vooral vetten en carbs zijn uit den boze, deze zijn tijdens de slaap overbodig en geven je binnen de kortste keren dat beetje bij je buik weer terug.

Comment

bedankt. Die tip van die kwark zal ik ter harte nemen! Morgen na het sporten nog even wat inslaan!

Comment

Gewoon om de 2-4 uur blijven eten vanaf je opstaat tot 1 uur voor je gaat slapen.

Comment

Originally posted by Flexican View Post
            bedankt. Die tip van die kwark zal ik ter harte nemen! Morgen na het sporten nog even wat inslaan!
            Wel opletten dat je magere kwark haalt!!! ik las in een andere discussie dat iemand aan de AH-smulkwark ging.... kijk dát is natuurlijk niet de bedoeling

Comment

ik eet veel meer na 8u dan overdag, dan heb ik gewoon meer honger

Comment

na 8 uur niet meer eten is goed als je af wil vallen, maar wil je je spieren toch behouden dan zou ik gewoon iets kleins eten met veel eiwitten voor het slapen gaan en smidags iets langer rennen

Comment

@Sandero
                  Dat komt dan waarschijnlijk omdat je overdag de kh mist die je nodig heb.

@Ferry
                  NEE! Is niet goed!
                  Je lichaam mag niet te lang zonder voeding zitten, of je moet spieren willen gaan verbranden.

Luister naar Madski, die heeft het bij het juiste eind
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Na 8 mag je best eten hoor, ik zou alleen niet te veel KH's eten.
                    Hou het lekker op een potje MAGERE kwark
                    Who's the Chef

Comment

Je kan inderdaad het beste kwark nemen maar een blik tonijn in water kan ook.

Twee uur voordat je gaat slapen geen kh's en vet meer.
                      Groei, Groeier, Groeist

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X