Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
En een overmaat aan eiwitten is niet slecht. En je moet echt een aantal keer je behoefte wegwerken wil het slecht zijn voor je nieren.
grts
Naarmate je ouder wordt, moet je juist wel beter op je eiwitinname letten. Inderdaad als je een twintiger ben, kan je redelijk wat eiwitten wegstouwen, voor dat je problemen krijgt, alleen zulke hoeveelheden zijn helemaal niet nodig.
sommige zeggen ook dat je de plantaardige eiwitten ook moet meetellen omdat die in combi met dierlijke eiwitten ook volwaardig worden, maar dit klopt dus wss niet?
Wat ik me zelf heb voorgenomen is dat ik per dag 1 eiwit shake in neem voor het trainen. De rest haal ik uit mijn voeding tot nu toe ben ik erg tevreden geen last meer van puistjes,diaré en een groeiende buik!!
Puisten komt door de lactose die in een shake zitten.
Ik heb verschillende shakes geprobeerd heb er nu een die wel goed is maar weer niet al te lekker dus als ie op is maar weer verder zoeken.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment