dus.. ik weet dat ik voor het slapen het beste kwark kan eten voor de trage eiwitten, probleem is.. ik krijg 't gewoon echt niet naar binnen..
dus ik zat te denken en beetje te rekenen dat als ik yoghurt en melk neem ongeveer op 'tzelfde uit kom, geen idee of 't klopt, daarom vraag ik 't ook aan jullie.
Kwark (100 gram)
Kcal= 64, Eiwitten= 9, Koolh.= 3
Melk (10 cl)
Kcal= 50, Eiwitten= 4, Koolh.= 5
Yoghurt (100 gram)
Kcal= 42, Eiwitten= 4, Koolh.= 5
zou ik dus de yoghurt en melk nemen in plaats van kwark zou ik iets minder in de eiwitten komen en weer iets meer in Kcal, wat voor mij niet zo'n probleem is omdat ik spiermassa wil aankomen. maar zijn dit wel trage eiwitten? of klopt het gewoon totaal niet wat ik hier neer zet?
bedankt alvast!
dus ik zat te denken en beetje te rekenen dat als ik yoghurt en melk neem ongeveer op 'tzelfde uit kom, geen idee of 't klopt, daarom vraag ik 't ook aan jullie.
Kwark (100 gram)
Kcal= 64, Eiwitten= 9, Koolh.= 3
Melk (10 cl)
Kcal= 50, Eiwitten= 4, Koolh.= 5
Yoghurt (100 gram)
Kcal= 42, Eiwitten= 4, Koolh.= 5
zou ik dus de yoghurt en melk nemen in plaats van kwark zou ik iets minder in de eiwitten komen en weer iets meer in Kcal, wat voor mij niet zo'n probleem is omdat ik spiermassa wil aankomen. maar zijn dit wel trage eiwitten? of klopt het gewoon totaal niet wat ik hier neer zet?
bedankt alvast!
Comment