Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Na het trainen koolhydraten, om je reserves weer ff op te laden, Mr C zei ergens dat een aa'tje al genoeg was. En een uur later pas eiwit(maaltijd) eten. (denk dat het te maken heeft dat je anders de eiwit verbrandt, maar weet dat neit cker)
op ergogenics las ik dat de eiwitten niet 1 uur na de training moeten ingenomen worden maar na een paar uur na de training. Weet nu wel niet of het klopt maar zeg het maar even
wat ik dan nog extra zou willen weten is dat ze 356 gram suikers krijgen, maar er niet bij zetten wat hun standaard lichaamsgewicht is. Hoeveel gram kh per kg lichaamsgewicht zou dan het beste zijn (dat je daaruit dan zou kunnen aflijden)
Antwoord al gevonden op dezelfde site:
Je berekent je hoeveelheid koolhydraten door je lichaamsgewicht in kilo's te vermenigvuldigen met 0,8. De uitkomst is het aantal grammen koolhydraten dat je na je training moet gebruiken. Voor een sporter van honderd kilo is dat op 80 gram. Dat komt neer op twee bananen en een glas frisdrank. Bijvoorbeeld.
20 gram koolhydraten
glas dubbeldrank, glas frisdrank
15 gram koolhydraten
kleine appel, glas sinaasappelsap, perzik, eetlepel honing
De beste tijd om je koolhydraten in te nemen is een kwartier na je training. En als je tegen die tijd tenminste niet op bed ligt, kun je anderhalf tot twee uur later weer een volledige maaltijd gebruiken.
Citaat[/b] (snipke @ Jun. 19 2003,17:58)]ja sorry mensen maar zo technisch qua computer ben ik niet aangelegd om de link te kunnen plaatsen anders had ik dat wel gedaan.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment