voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema

Hallo,

Ik probeer al heel lang een goed voedingsschema te maken maar het lukt me maar steeds niet.
    Verder vertrouw ik die programmatjes niet via internet om je dagelijkse caloriebehoefte uit te rekenen, want ik kom dan op een getal uit waarbij ik altijd aankom.
    Mijn voedingsschema heb ik altijd gebaseerd op de hoeveelheid honger die ik heb.
    Dit is mijn voedingsschema van nu:

Ontbijt: jordans crunchy met magere yoghurt en fruit
    Tussedoor: 2 sneetjes bruinbrood met mager vleesbeleg en cottage cheese, en fruit
    Lunch: 2 sneetjes bruinbrood met zalm of tonijn
    Tussedoor: licht eraan hoeveel honger ik heb (nog 2 sneetjes brood, knackebrod of rijstwafel)
    Avondeten: Wat de pot schaft met veel groenten.
    Tussedoor: magere kwark

Ons avondeten thuis is altijd gezond met veel groenten. We eten meestal aardappelen met vlees, vis, rijst, spagetti, soep etc. Ongeveer 1x per week of 2 weken eten we mousaka, lasagna of iets anders vettigs.

ik maak vaak ook groente of fruitshakes met water en magere yoghurt. dat vind ik makkelijker omdat ik zo veel meer groenten en fruit makkelijker binnen krijg en het erg vult.

Verder mijn stats: 17 jaar, 1,77 m, 72 kilo. Vetpercentage weet ik nog niet.
    Ik train tussen de 3 en 5 dagen per week kickboks (doe ik nu zon 2 jaar) en probeer minimaal 1x per week nog cardio. Ik heb geen vaste trainingsdagen omdat ik het verder ook nog druk heb met werk en studie.
    Hebben jullie nog een tip die ik kan toepassen in mijn voeding- of sportschema? Mijn doel is om eerst mijn vetlaag kwijt te raken en daarna beetje gespierd te worden.

Alvast bedankt!! en sorry voor het lange verhaal haha! ashira
    Last edited by Ashira; 12-08-2007, 19:10.
    Impossible Isn't An Fact, It's An Opinion...

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X