Ik heb inmiddels al zoveel informatie ingewonnen op dit interessante forum dat ik door de bomen het bos even niet meer zie..
Zal me eerst even voorstellen.
Ben nu ongeveer twee jaar bezig met fitnessen en vind het wel eens tijd worden eens wat fysieke esthetisch verantwoorde resultaten te gaan zien.
Naar mijn idee heb ik de afgelopen jaren getraind als een wijf en was de regelmaat van het trainen ver te zoeken waardoor de echte zichtbare resultaten een beetje zijn uitgebleven.
Ik voel wel dat me lichaam iets strakker en harder is geworden maar je ziet er nog geen flikker van zeg maar.
Sinds kort ga ik er helemaal voor en train hard en intensief vier keer per week.
Maar wat is voor mij nu het beste voedingsschema als ik in massa wil aankomen maar tegelijkertijd ook vet wil dumpen om het zichtbaar te maken (of is dat geen goede of handige combi???)
Even wat gegevens over mezelf
Leeftijd:35
Lengte:1.97 cm
Gewicht: 105 kg
Train dus vier keer per week waarbij ik elke spiergroep een keer per week intensief belast.(behalve buik die train ik drie keer per week) Gebruik daarnaast creatine 10 gram per dag en whey.
Voeding ziet er nu ongeveer zo uit:
0700's s eetlepels brinta/200 ml magere melk/banaan
0800 Whey shake met 5 gram creatine/glas vruchtensap
1000 4 volkoren boterhammen met kipfilet
1200 4 voloren boterhammen met tonijn op waterbasis
1300 25 gram whey met 2,5 gram creatine.
1330 training
1530 25 gram why met 2,5 gram creatine plus dextrose
1600 4 botehammen met kipfilet
1800 150 gram kip/tonijn/bief, vier aardappellen 350 gram groente
2100 300 gram kwark met annanas
Verder drink ik veel water,thee een beetje koffie en snoep ik niets tussendoor.
Training bestaat uit 70 minuten echt rammen in setjes van 4 (12,10,8,6) en na kracht doe ik half uur cardio.
Gaat het me hiermee lukken me doel te realiseren namelijk meer spiermassa en minder vet of is het kansloos?
Graag julllie reacties en tips.
Alvast bedankt!
Zal me eerst even voorstellen.
Ben nu ongeveer twee jaar bezig met fitnessen en vind het wel eens tijd worden eens wat fysieke esthetisch verantwoorde resultaten te gaan zien.
Naar mijn idee heb ik de afgelopen jaren getraind als een wijf en was de regelmaat van het trainen ver te zoeken waardoor de echte zichtbare resultaten een beetje zijn uitgebleven.
Ik voel wel dat me lichaam iets strakker en harder is geworden maar je ziet er nog geen flikker van zeg maar.
Sinds kort ga ik er helemaal voor en train hard en intensief vier keer per week.
Maar wat is voor mij nu het beste voedingsschema als ik in massa wil aankomen maar tegelijkertijd ook vet wil dumpen om het zichtbaar te maken (of is dat geen goede of handige combi???)
Even wat gegevens over mezelf
Leeftijd:35
Lengte:1.97 cm
Gewicht: 105 kg
Train dus vier keer per week waarbij ik elke spiergroep een keer per week intensief belast.(behalve buik die train ik drie keer per week) Gebruik daarnaast creatine 10 gram per dag en whey.
Voeding ziet er nu ongeveer zo uit:
0700's s eetlepels brinta/200 ml magere melk/banaan
0800 Whey shake met 5 gram creatine/glas vruchtensap
1000 4 volkoren boterhammen met kipfilet
1200 4 voloren boterhammen met tonijn op waterbasis
1300 25 gram whey met 2,5 gram creatine.
1330 training
1530 25 gram why met 2,5 gram creatine plus dextrose
1600 4 botehammen met kipfilet
1800 150 gram kip/tonijn/bief, vier aardappellen 350 gram groente
2100 300 gram kwark met annanas
Verder drink ik veel water,thee een beetje koffie en snoep ik niets tussendoor.
Training bestaat uit 70 minuten echt rammen in setjes van 4 (12,10,8,6) en na kracht doe ik half uur cardio.
Gaat het me hiermee lukken me doel te realiseren namelijk meer spiermassa en minder vet of is het kansloos?
Graag julllie reacties en tips.
Alvast bedankt!
Comment