'avond iedereen, ik ben nu van plan om mijn fitness naar het volgende niveau te brengen en mezelf een eetschema aan te meten. Dus ik vroeg me af of jullie enkele tips etc me zouden kunnen delen voor maximaal resultaat. (ik ga nu nog niet met supplementen etc beginnen btw). Ok, hier is mijn eerste probeersel.
Maaltijd 1: 9.30 - Ontijtgranen met melk
- Drank (Chocomelk, sinaasappelsap,... suggesties?)
- Fruit (Banaan, appel,... suggesties?)
Maaltijd 2: 12.00 - 4 sneden wit brood
- Boter+beleg (Kaas, hesp, salami,...suggesties?)
- Drank (Plat water, chocomelk, sinaasappelsap,...)
Maaltijd 3: 16.00 - Fruit (Banaan, appel,... suggesties?)
- vraag: is er mss een of andere reep handig als 4-uurtje?
Maaltijd 4: 19.00 - Hier ga ik nog zoals normaal eten maar VELE minder zout/ sauzen eten (zoals mayonaise/ketchup) en zeker ook de porties van de vettige dingen minderen (frieten etc)
Maaltijd 5: 21.00 - Fruit (Banaan, appel,... suggesties?)
Zoals je ziet heb ik nog veel suggesties nodig, vooral qua fruit etc. Ook heb ik ergens gelezen dat ik zeker langzame eiwitten moet eten voor het slapengaan, kent er iemand een gemakkelijk vindbare bron van langzame eiwitten misschien?
Zou ik dit ook moeten combineren met cardio-training? Dan vraag ik gwn in de fitness of zij mij daarmee kunnen verderhelpen met een schema voor cardio.
Thanks in advance voor al replies die ik misschien ga krijgen
Timothy
Maaltijd 1: 9.30 - Ontijtgranen met melk
- Drank (Chocomelk, sinaasappelsap,... suggesties?)
- Fruit (Banaan, appel,... suggesties?)
Maaltijd 2: 12.00 - 4 sneden wit brood
- Boter+beleg (Kaas, hesp, salami,...suggesties?)
- Drank (Plat water, chocomelk, sinaasappelsap,...)
Maaltijd 3: 16.00 - Fruit (Banaan, appel,... suggesties?)
- vraag: is er mss een of andere reep handig als 4-uurtje?
Maaltijd 4: 19.00 - Hier ga ik nog zoals normaal eten maar VELE minder zout/ sauzen eten (zoals mayonaise/ketchup) en zeker ook de porties van de vettige dingen minderen (frieten etc)
Maaltijd 5: 21.00 - Fruit (Banaan, appel,... suggesties?)
Zoals je ziet heb ik nog veel suggesties nodig, vooral qua fruit etc. Ook heb ik ergens gelezen dat ik zeker langzame eiwitten moet eten voor het slapengaan, kent er iemand een gemakkelijk vindbare bron van langzame eiwitten misschien?
Zou ik dit ook moeten combineren met cardio-training? Dan vraag ik gwn in de fitness of zij mij daarmee kunnen verderhelpen met een schema voor cardio.
Thanks in advance voor al replies die ik misschien ga krijgen
Timothy
Comment