eet patroon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eet patroon

hallo kan iemand mij helpen met mijn eet patroon

8 uur ochtend eten
    11 uur eet ik dan weer 2 sneetjes brood
    1 uur eet ik een banaan en een appel (of 2x appel en geen banaan)
    3 uur meestal nog 2 sneetjes brood
    half 6 avond eten meestal groente, aardappelen met vlees meestal iets van gehakt en ook vaak pasta's. spaghetti spaghettini bami nasi lasagne.
    8 uur meestal nog wat fruit

nu is mijn vraag ik eet meestal wit brood dit is toch niet goed het moet toch bruin brood zijn en wat kan ik het beste op mijn brood eten. eet nu meestal rookvlees, kaas, appelstroop, pindakaas, rosbief, gekookte worst, pork dat soort dingen heeft iemand raad

Ja ik heb raad...kijk eerst maar eens goed rond in de voedingsectie want dit klopt van geen kanten.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

ja dat zegt iedereen maar ik snap er niks van ik wil gewoon weten of dit eet patroon kan en verder niks e nwat klopt er niet aan dat is wat ik eet

Comment

Iedereen zegt dat omdat we van iedereen verlangen dat ze weten waar ze het over hebben. Als wij je vertellen dat het zus en zo moet leer je er minder van dan dat je de informatie eerst opsnort( en dat is echt niet lastig) en dan met een voorstel komt.
        Lees de voedingssticky eens door en bekijk daarna een paar eetschema's van wat andere mensen. Dan zul je zien wat er mist of verkeerd is aan jouw schema en doe dan een nieuw voorstel. Er is hier niemand op het forum die niet zal reageren op een serieus voorstel, vergissen is niet erg. Je moet alleen wel niet vragen om de overbekende weg.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

zet eerst eens u stats erbij, u eetpatroon lijkt op niks, je eet veel te weining, als je massa wil aankomen, 8u ochtend eten ???? wat is dat, is dat steak met frieten of gewoon boterhammen of wat........
          om 11u 2 sneetjes brood, 2 sneetjes is voor mij geen eten dat is snoepen, en wat voor beleg heb je , 1u 2 stukken fruit, volgens mij kom jij niet eens aan de 200kcal. Zet er eens bij wat je bedoeling is , mass, cutten
          Eerst en vooral moet je u kcal behoefte uitrekenen en daarop kan je verder werken, probeer om de 3u iets te eten, altijd eiwitten, geen eiwitten geen spieropbouw.

Grtz
          stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X