Voeding schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mijn andere forum genaamd cutten, daar ga je continu met me mee ja dit is goed dat moet anders..etc

Comment

Daar stonden geen (overzichtelijke) hoeveelheden bij. Nu die er wel zijn kan ik wat gerichter beoordelen, voorgaande ging eerder over of wat je at in principe goed was. Wat je eet is in principe niet slecht, maar de huidige hoeveelheid vind ik niet goed.
      Enige waarover ik duidelijk ben veranderd is de muesli. Heb laatst nog eens de voedingswaarden van muesli doorgelezen (en dan een hele schone) en dat komt nog niet echt in de buurt van gewoon havermout of brinta. Vandaar mijn overstap. Ben voor zover ik weet nog nooit echt positief geweest over fruit, zeker niet over bananen. En aangezien je in de cut toch suikers wilt vermijden (op ontbijt en pwo na) schrap ik ze hier, in je andere topic heb ik er overheen gelezen zie ik. Excuses daarvoor.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Okee, naja bedankt.

Brinta of havermout valt sowieso weg want dat lust ik GEWOON niet.. zou jij mij andere tips willen geven of eventueel mij schema aan willen passen?

Comment

Originally posted by MikeJung View Post
          Okee, naja bedankt.

Brinta of havermout valt sowieso weg want dat lust ik GEWOON niet.. zou jij mij andere tips willen geven of eventueel mij schema aan willen passen?
          Heb je ooit een shake geprobeerd met brinta en wei en melk? Of havermout en wei en melk of wei en melk en brinta en havermout? Smaakt opeens heel anders, zou het in ieder geval eens proberen.
          En anders vrees ik toch dat die muesli gaat blijven staan. Pak dan wel de schoonst mogelijke, niks met de toevoeging krokant of iets dergelijks.
          Verdere aanvullingen heb ik gegeven, lees maar iets terug. Denk dat die concreet genoeg zijn.
          Veel succes.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

muesli kan volgens mij redelijk zuiver zijn. Ik heb hier een muesli liggen met de volgende voedingswaarde.

350 kcal
            eiw 9,5 gr
            kh 61 gr
            waarvan suikers 19 gr
            vet 7,5 gr
            verz 2,5
            onverz 5
            voedingsvezel 9,5

Het kan natuurlijk altijd beter maar lijkt me toch niet zo verkeerd.

Comment

Krap 20% suiker is niet echt schoon te noemen he. Bij het ontbijt kan het eventueel wel, begrijp me niet verkeerd, maar in de cut zou ik insulinepieken proberen te voorkomen op pwo na.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X