Tonijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tonijn

Hey mensen!

Ik heb een kleine discussie met m'n broer.
    M'n broer zegt dat tonijn perfect is voor als je wilt aankomen, oftewel meer massa. Maar volgens mij is tonijn meer iets voor de cut, niet zo zeer voor de bulk.

Want ik heb eens naar de voedingswaarde gekeken, maar het zit maar heel laag in de Kcal, maar wel hoog in de eiwitten. Het lijkt mij dat je dan beter noten of iets dergelijks kan eten. Tenminste ik zit behoorlijk vol na een blikje tonijn, maar echt veel kcal heb ik dan niet binnen gekregen. Meestal eet ik dan gewoon een beetje, met veel brood of pasta erbij.

Dus.. tonijn, voor de bulk of voor de cut?
    An eye for an eye makes the whole world go blind

Zou gewoon zeggen beide. Kwark eten de meeste ook los van bulk/cut. Als je kcal tekort komt om te bulken zou ik inderdaad noten erbij doen ofzo, tonijn is gewoon om aan je eiwitten te komen, los van je doel.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het is bruikbaar zowel in Cut als Bulk. Het gaat meer om de hoeveelheid kcal die je totaal over een dag tot je neemt en de verdeling qua ew/vet/kh. Tonijn helpt je aan de juiste hoeveelheid eiwit te komen in je eetschema ongeacht je doelstelling.

Kortom alles wat General ook al zei hehe.

Het scheelt volgens mij ook aangezien je dan geen losse visolie capsules hoeft aan te schaffen. Eet zelf 400gr tonijn per dag weg.
      Last edited by Falstyr; 20-01-2008, 13:43.

Comment

Tonijn is een makkelijke bron van kwaliteits eiwitten. Doe er zowel in de bulk als in de cut je voordeel mee. Zalm is vetter en calorierijker dus dat is iets wat je eerder in de bulk zult gebruiken dan tijdens de cut.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X