whey shake ochtend in die van training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey shake ochtend in die van training

Hey, ik vroeg me wat af.
    Ik ben nu een maandje bezig met afvallen/cutten, maar ben niks afgevallen komt omdat ik het niet serieus deed in de weekenden gewoon snoep en chocola. Maar vanaf morgen wil ik 1 maand heel streng gaan cutten.
    Maar, die whey shakes. Ik neem er altijd een bij de training 1 grote eetlepel met whey poeder en dan 250 ml water. Ik lees dat je dit ook in de ochtend moet doen, alleen in de ochtend kan ik echt niet wegkrijgen. Is het ook goed als je die portie van in de ochtend gewoon bij die van de training doet dus eigenlijk 2 in 1 ?

Daniel

Lees in de sectie "afvallen" de topic van Punani's Q & A to get ripped maar eens door. Al je vragen omtrent vetverbranding worden daar beantwoord!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Zou hem toch in de ochtend nemen, na een langer nacht rust kan je wel eiwitten gebruiken.
      Who's the Chef

Comment

Inderdaad gewoon 's ochtends ergens bij gooien of doorheen doen, maar een dubbele dosering na de training zal weinig toe voegen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zal morgen eens een schep proberen bij mijn brinta met melk.
          Het moet toch 2 keer per dag 1 eetlepel whey zijn of is het meer?

Comment

Originally posted by Daniel16 View Post
            Ik zal morgen eens een schep proberen bij mijn brinta met melk.
            Het moet toch 2 keer per dag 1 eetlepel whey zijn of is het meer?
            30 gram poeder per keer.

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
              30 gram poeder per keer.
              Inderdaad. Betwijfel overigens of een eetlepel 30gr is, zul je dus af moeten meten.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Bedoel je eerder meer dan of minder dan een eetlepel, ik moet iets zoeken waar mee ik poedertjes kan meten zit er al een tijdje mee hoeveel ik nou precies moet doen met een eetlepel.
                Last edited by Daniel16; 27-01-2008, 19:58.

Comment

Ik denk dat je meer dan 1 eetlepel nodig zult hebben voor 30gr. Pak een weegschaal, doe een eetlepel vol en gooi dit erop en kijk hoeveel gram het is. Bereken dan hoeveel eetlepels je nodig hebt voor 30gr.

sigpic

Comment

@GeneralIx
                    Helaas dat met die weegschaal werkt niet.
                    Immers je lepel weegt ook mee. Dus eerst je lepel wegen, dan het poeder erop, het begin gewicht van de lepel eraf trekken en je weet het gewicht van het poeder

@Daniel16
                    Bij een goede whey-shake is meestal een maatschepje bijgevoegd, plus een vermelding 1 vol maatschepje bevat zoveel poeder.

Comment

maatschepje heb ik er niet bij, maar ik heb vanmorgeneen grotere dan een eetlepel gepak en die helemaal vol zodat je een berg hebt was wel meer dan 30 gram, maa ik doe het nu ff zo en dan vanavond eens wegen

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
                        @GeneralIx
                        Helaas dat met die weegschaal werkt niet.
                        Immers je lepel weegt ook mee. Dus eerst je lepel wegen, dan het poeder erop, het begin gewicht van de lepel eraf trekken en je weet het gewicht van het poeder

@Daniel16
                        Bij een goede whey-shake is meestal een maatschepje bijgevoegd, plus een vermelding 1 vol maatschepje bevat zoveel poeder.
                        Bedoelde daarom ook om alleen het poeder op het plaatje van de weegschaal te gooien. Lepel erop leggen lijkt me veel bewerkelijker.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X