geen whey meer maar eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Daniel16 View Post
    Maar ik dacht toch dat whey shakes wel goed zouden zijn, alleen ben ik hierdoor elke ochtend misselijk en heb darm problemen en een vieze adem.
    Gewoon kappen ermee dan.

Doe zelf gewoon alles met voeding, en dat gaat prima.

Comment

Voeding is sterker dan welk supplement dan ook. Ik zou whey eigenlijk alleen voor na de training nemen. De rest is met reguliere voeding goed op te vnagen..en nog beter ook. Hoe meer proteine je uit normale voeding opneemt hoe beter je zult groeien is mijn ervaring.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

de grote eiwit 3, tonijn, kwark en melk. Spotgoedkoop, en groeien zul je.
        the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Voeding is sterker dan welk supplement dan ook. Ik zou whey eigenlijk alleen voor na de training nemen. De rest is met reguliere voeding goed op te vnagen..en nog beter ook. Hoe meer proteine je uit normale voeding opneemt hoe beter je zult groeien is mijn ervaring.
          dat doe ik dus ook alleen shake na de training

Comment

niet op lege maag

Misschien is het een idee om de whey niet op lege maag te nemen in de ochtend. Combineren met een maaltijd heeft mij ook geholpen.
            stats; 187cm, 98kg, 17% BF

Comment

Ik neem als ontbijt altijd een wheyshake en daarna meteen een kom havermoutpap.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X