eten onregelmatig

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eten onregelmatig

hallo ik wil graag wat aan mijn voedingspatroon doen eet nu maar van alles door elkaar. ik weet dat je om de 2 a 3 uur moet eten maar wat moet je nou eten ik eet nu echt vana alles en nog wat ik wil niet van die shake dingen gebruiken maar gewoon normale dingen zoals brood maar wat moet je daarop doen en hoeveel mag je per dag eten

Beste vriend, er zijn al zo veel polls, topics en sticky's gemaakt over dit onderwerp dat je er zeker al PER ONGELUK op had moeten klikken in plaats van dit onzin topic te starten. Ik adviseer je de zoekfunctie van dit forum te gebruiken want zo helpt niemand jou!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by 023- View Post
      hallo ik wil graag wat aan mijn voedingspatroon doen eet nu maar van alles door elkaar. ik weet dat je om de 2 a 3 uur moet eten maar wat moet je nou eten ik eet nu echt vana alles en nog wat ik wil niet van die shake dingen gebruiken maar gewoon normale dingen zoals brood maar wat moet je daarop doen en hoeveel mag je per dag eten
      Kijk eerst eens hier en stel dan doelgerichte vragen, succes.

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-schema-s.html

Comment

Ben het met de vorige replies volledig eens.
        Gesloten.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X